Jösses vad du fiskar inlägg! ;)
Fast å andra sidan håller jag med dig...finns det nåt skönare än att somna om på morgonen?
"Jag gillar mornar...bara de kunde börja lite senare"
:e
23 svar · 401 visningar · startad av Bire
Jösses vad jag hatar att kliva upp på morgonen..
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
Jösses vad du fiskar inlägg! ;)
Fast å andra sidan håller jag med dig...finns det nåt skönare än att somna om på morgonen?
"Jag gillar mornar...bara de kunde börja lite senare"
:e
Jag var och hämtade min hundvalp i torsdags.. En jätte söt och trevlig Berner Sennen valp..
Men jag kan lova att han inte är sååå söt när han väcker en klockan 3 på natten för att han vill ut och göra sina behov!
Inte blir det bättre av att man piggnar till av att stå ute i regnet! :)
------------------
woodi
Lider med dig, Woodi... ;)
Mmmm det låter inte direkt kul. Det är ju så ruskigt jobbigt att gå upp. Jag fattar det bara inte. Det borde ju gå lätt. En ny dag på wF, men det gör det inte ;)
------------------
<A HREF="mailto:fredrik0340660585@telia.com">Mvh Chavez
</A>
UIN: 73975020, endast vettiga människor tillåtna :)
Tacka vet jag uttrycket: "Morgonstund har grus i ögonen..." :e
Så sant, så sant Bire.
Sena nätter ok, men inte tidiga morgnar. :(
Det är skönt att gå upp när man inte måste det. Men om man tvingas till det (skola, jobbiga föräldrar, osv.) så är det jävligt jobbigt!
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp1d/
Vad är det med er gubbar?
Hett tips: Vakna till Rix morgonsol (radio)... garanterat asflabb mitt i uppvakningsmomentet... en räddare av dagen... :)
Nackdelen är att man vill ligga kvar i sängen och fortsätta lyssna hela morgonen... :)
------------------
www.webeye.nu
Vakna till en massa flåshurtiga reklamradiogubbar som vrålar imbecilla skämt rakt i örat på mig på morgonen? Nej tack! :e
Tack vet jag Morgonpasset med Annika Lantz i P3.
------------------
Tänkvärt citat:
"Varför är det så fint att vara morgonpigg? Det är ju kvällarna som är trevligast."
Eller hur?
Jag håller med dig Gustav.
Jag älskar att sitta uppe och programmera eller bara fördriva tiden på kvällen, om man gör något vettigt, annars kan man lika gärna gå och lägga sig. Men på morgonen har man ingen lust att gå upp. Fast jag har inga problem just för tillfället, då jag börjar klockan 10.00 så behöver jag inte gå upp så tidigt. :)
Ha det!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
Citat: "Dööö, den modellen é inte ihopfällbar!"
Du avslöjar väl inget från Brimpa-serien nu? :e
Mmmm mornar ?? Hmm vad är det ? Mina dagar börjar som tidigast 10.30 då antingen jag eller mina barn vaknar. Har jag dessutom jobbat(natt) så börjar min dag 14-15 tiden. GISSA varför jag har valt att jobba kväll/natt ?? Jag avskyr verkligen morgnar. Håller med Lotta på bråkmakargatan ja...På kvällen när jag är pigg då skall jag sova och på morgonen när jag sover då skall jag väckas ...???
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Att oroa sej gör aldrig morgondagen lättare, det gör bara livet tristare idag
Jag hatar morgnar också... ett tag jobbade jag på tryckeri och fick stiga upp klockan 6 för att hinna till jobbet klockan 7. Det var INTE kul.
Nu är jag sjukskriven, men innan jag blev sjuk jobbade jag ofta skift. Den vecka man jobbade dag var rent eländig medan kvällsveckan var underbar! Man sov till lunch och gick och la sig vid 4-tiden på natten... mumma!
Bästa sättet att vakna är när min fästman väcker mig, han är so go och omtänksam, jag får alltid en 5-minuters förlängning då han fixar te och rostat bröd. Sen är det ju aldrig fel med många pussar när man vaknar. :)
------------------
/Petra
Gulligt skrivet om din fästman Petra :)
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
Att oroa sej gör aldrig morgondagen lättare, det gör bara livet tristare idag
Jag hatar morgnar också... ett tag jobbade jag på tryckeri och fick stiga upp klockan 6 för att hinna till jobbet klockan 7. Det var INTE kul.
Imorron börjar jag 7:15...
= SOVMORGON!
Jag kliver upp 04.30 varje morgon för att gå till jobbet......
------------------
In Every Stone Sleeps A Crystal
hehehe... påminner mig om den kända sketchen med Monty Python...
"We had to get up one hour before we went to bed..."
Stackare, vad gör du??? Låter som en bagare, de har också hemska tider på morgonen. :/
------------------
/Petra
Kan ju bara nämna att jag börjar 04:00 i morgon...
Brevbärare... börjar 06.00 fast det tar ett tag för mig att ta mig dit därav 04.30 :(
------------------
In Every Stone Sleeps A Crystal