Så himla trött, varför ska helgens övningar alltid flasha tillbaka en måndag... o det går ju inte över på en tisdag heller...onsdag ändå värre... torsdag böjrar man bli lite halv vaken genom att det snart är helg, fredag pigg som en mus genom att det är ledigt som gäller...lördag trött efter en hård arbetsvecka...söndag oops redan söndag ahhhhh måste sanera, diska tvätta osv och åter måndag.....
Hur ser era veckor ut :q ?
------------------ [McD - Burgers for the people!]
Måndag: Jobb...slutar fem...tar ett par öl på Kompaniet.
TIsdag: Jobb...slutar fem...tar varannan vecka grymt många öl på Kompaniet.
Onsdag: Jobb...slutar fem...tar ett par öl på Kompaniet.
TOrsdag: Jobb...slutar fem...tar fruktansvärt många öl och groggar på Kompaniet.
Fredag: Jobb...slutar fem...super mig redlös fram tills söndag morgon...då vilar jag tills måndag morgon igen.
ALlt detta sker ju förstås då om min flickvän är bortrest. Annars kan man ju räkna bort Kompaniet på Måndagar och Onsdagar. Då får man väl umgås lite på tu man hand med tjejen...
Jaja...det var la det...
Kom precis på att jag borde ligga i farozonen för att vara alkolist. :(
Hmm...jag har ju en flickvän (som för övrigt kommer hem på måndag), en älskling och en satans massa tjejkompisar som alla tror att jag "hmmhmm" med. :e
Angående fulla killar:
Jag är aldrig full när min älskling är med...och jag är oftast inte full öht...jag bara unnar mig ett par öl. ;)