webForumDet fria alternativet

Midsommar...FETT PROBLEM!!! HJÄLP!!!

Småprat

13 svar · 201 visningar · startad av Gustav

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg
Frågan#1

Jag lägger först upp korten på bordet...dessa är förutsättningarna:

1:
Fest på Smögen i en kompis jättevilla. Alla mina "riktiga" kompisar ska dit och jag har sagt att jag ska med.

2:
Fest här i Göteborg i ett hus som ett par nyfunna vänner har hyrt över sommaren.

Fördelar med 1: :)
Kul med alla kompisar...känns som att detta är sista stora festen när alla i gänget samlas innan alla drar ut i världen.

Fördelar med 2: :)
Mitt hjärtas utvalda kommer att komma till den festen...plus de flesta andra snygga brudar jag känner. Alla där är megasjyssta och vill att jag ska komma! Jag stannar i stan och kan se på en superfin lägenhet imorgon.

Nackdelar med 1: :(
Det känns inte som att det är viktigt för mina kompisar att jag ska komma. Plus att dom på sistone har svikit mig ganska mycket. En annan stor nackdel är att mitt hjärtas utvalda kanske hittar nån annan. Jag kan inte titta på en lägenhet som jag nästan är säker på att jag vill ha...

Nackdelar med 2: :(
Jag får stanna i stan...har iofs mina föräldrars hus tomt alldeles i närheten. Sen är det ju så att jag inte får vara med på "den sista festen med gänget".

Så vilken fest ska jag välja??? Jag har verkligen ont i magen efter att ha tänkt på det så mycket... :q

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLPPPPPPPPP!!!

Medlem sedan dec. 19991 749 inlägg

Här har vi ju en helt klart konflikt med den stora hjärnan och den lilla hjärnan.
Den påminner mig om en liten elak lek som är rolig att leka på fester.

Det går kort och gott ut på att en vacker flicka går fram
till en vilt främmande pojk och helt sonika smeker honom över ***en. Sen säger hon ”Vänta
här, jag är snart tillbaka”, och försvinner.
Alla andra sitter och ser på den stackars pojken, som likt en lydig hund står kvar och väntar.
Efter en halvtimme börjar han skruva på sig rejält. Man kan nästan läsa tankarna i ansiktet
på honom.
”Nu går vi”, säger storhjärnan.
”Inte en chans i världen”, kontrar lillhjärnan.
”Jag har tråkigt, och jag är pissnödig*”
”Vi går ingenstans”
”Sannolikheten att hon ska komma tillbaka är nästan noll”
”Jag är redo att ta de oddsen…”

Svar på din fråga? Jag har ingen aning.

------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?

nanne.net

Medlem sedan dec. 1999693 inlägg

eftersom dina kompisar har svikit dig tycker jag att alt. 2 låter bäst. men då får du nog aldrig mer mycket kontakt med dina gamla polare. men vad gör man inte för en snygg brud? ;)

------------------
Hobby: Att sortera mûsli
------------------

Smurf på dig nanne! :e

------------------
------------------

Nu pratade jag med bruden...hon tyckte att jag skulle välja alternativ 1 eftersom vårt "gäng" kommer splittras...hon ville såklart att jag skulle hänga med till Alt 2 fast hon tyckte nog ändå att det var bättre om jag valde Alt 1.

- Vi kommer ju ändå ha massa fester i sommar, sa hon...

Så det får nog bli det första alternativet...Smögen Here I Come! ;)

Medlem sedan dec. 19991 749 inlägg

Varför inte fråga om hon vill hänga med på smögen och se solnedgången på en klippa tillsammans med dig?

------------------
Can you tell a 3 year old what a slow modem is?

nanne.net

Hon ville det först men sen så skulle alla hennes kompisar på den andra festen och då kan man ju förstå att hon bangar...

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Inside information:

Han drog till Smögen !!!
:e

------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>

Nä, jag har inte bestämt mig än!

Vill ju träffa henne...fast det kanske bara blir löjligt om man kommer dit. Eller varför? Jag känner ju dom som har festen...dom bjöd ju mig! ;)

Men det lutar åt Smögen.

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Ja, jag säger då det. Midsommrar ställer alltid till problem. Jag sitter just nu och begrundar faktumet att tack vara systemets policy så står nubbevalet imorgon mellan hembränt på dunk eller rysk vodka av okänd härkomst.

Ständigt dessa problem :e

------------------

1010011010 - The binary number of the beast

Själv har jag med mig 12 st Pripps 7,2 och en Absolut Vodka 70:a.

Hoppas det räcker...annars får man ju gå på folkpisset och DET är jobbigt! ;)

HA EN MYCKET TREVLIG MIDSOMMAR WF!

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Om man är så full att man inte vet vad man heter, så slipper man oroa sig :e Dessutom är det alltid lika spännande att försöka lista ut vad man gjorde, och hur man hamnade där man vaknade dan efter.

------------------
-- spango (vet vad han talar om)
Jag skiter i allt!

[Redigerat av spango den 23 jun 2000]

detta upplevde jag en gång i tjeckien. det var läskigt!!!! jag vaknade upp med något som var snyggt kvällen innan, men absolut inte i nyktert tillstånd! :)

------------------
------------------

erik:

Jag hänvisar till min signatur... :e

Det verkar som att det blir festen här i stan iaf. Mina "kompisar" kunde inte vänta på mig imorse när jag skulle kolla på en ny lägenhet. Snällt va?

Då känns det som att jag lika gärna kan skita i dom med... :(

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)