Håll PC-krigandet i rätt ställe (tack a!).
Sen är jag nyfiken, är det nån som kan scanna in detta? Jag vet ju inte ens VAD det handlar om!
------------------
/Petra
35 svar · 931 visningar · startad av Freestyler · sida 2 av 2
En av Petras sidor var med i PC För Alla idag! Först wF i IW och nu Petra i PFA! Vad händer härnäst....? \------------------ In Every Stone Sleeps A Crystal
Läs frågan i sin helhet →Håll PC-krigandet i rätt ställe (tack a!).
Sen är jag nyfiken, är det nån som kan scanna in detta? Jag vet ju inte ens VAD det handlar om!
------------------
/Petra
Svälj stoltheten och köp tidningen!
( :e )
------------------
/mvh Swey
#webForum @ DALnet
- It's always on the last place you look...
Har ingenting med stolthet att göra.... av princip köper jag inte tidningar jag inte normalt läser. Prenumererar på 6 tidningar redan och har inte råd med en massa lösa tidningar.
Så om ingen vill ens berätta VAD det är för sida som länkas så får det väl vara då... fast jag gissar att det är min drinklista eftersom de flesta tidningar skrivit om den (InternetWorld, InternetGuiden, Aftonbladet, Expressen och så nån annan PC-tidning som jag heller inte har).
------------------
/Petra
Grattis Petra! :)
Måste säga att jag har haft drinklistan bland mina bookmarks sen 1996 - kanon nu när vi ska börja skaka drinkar på Kåren! :h ;)
------------------
Q
Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk
Ett stort grattis till Petra och lycka till i fortsättningen
thella.. en fråga... varför???
Nu fattade jag varför jag kände mig förvirrad när jag läste genom tråden.
Fast en hyllning till Petra är väl aldrig fel :q
Definitivt inte.
Go Pet!! :birp
Har man varit i NSD så är allt annat sekundärt, eller hur Pet? :birp
Har ju faktiskt varit med i både MacWorld, MacPressen, PC för alla, NSD, Kuriren, Aftonbladet, Allas och Allers. Slå det ni om ni kan! :e
Var med i TV några gånger, hemma i Norge på den tiden vi bara hade en kanal(nrk) så det blir väl 100% av det aktuella mediautbudet ;) :e
Dessutom har Petra varit på webForum och det är banne mig svårslaget!
HAHA, tycker sånt här är lika "kul" varje gång...
Speciellt när personen ifråga (Thella) inte tänker på datumet... :e
inget illa menat
Yup!