En av Petras sidor var med i PC För Alla idag! Först wF i IW och nu Petra i PFA! Vad händer härnäst....?
------------------
In Every Stone Sleeps A Crystal
35 svar · 931 visningar · startad av Freestyler
En av Petras sidor var med i PC För Alla idag! Först wF i IW och nu Petra i PFA! Vad händer härnäst....?
------------------
Göran Persson i Expressen kanske?
Ursäkta men jag tycker dessa inlägg börjar bli störande. Skriv det till henne istället.
------------------
/mvh Swey
#webForum @ DALnet
- It's always on the last place you look...
CyberPet är Petra.
Jag tycker att Petra är värd lite offentlig beröm för det... fast vi har ju alla olika åsikter..
------------------
Petra for president !
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
First lady möjligen. Platsen som "for president" har Sune redan lagt beslag på.
Vaddå??
Petra & Sune? Sen när ?? ;)
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
21.05 kanske.
humma... varför fick jag inte någon PC För Alla trots att jag är prenumerant?
------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l
hehehhe.... jag som trodde Sune redan var gift. :)
Tack, fast jag har inte sett nån tidning... får väl se om någon vänlig själ kan skicka en inscanning.
------------------
/Petra
Trevligt att Petra dök upp i Windows-lover-bladet PC För Alla. Jag har en lite invändning: varför har inte tidningen insett att Linux är det vettiga PC-systemet? Den skriver ju bara om MS-program i stort sett, samt Windows. Kan någon svara mig följande:
*När kommer en fast Linux-avdelning om 10 - 20 sidor?
*När kommer en InDesign-skola eller dito för PageMaker?
*Varför skriver man en massa MS-partiska artiklar som "Netscapes uppgång och fall" samt "Apples uppgång och fall"? Är det för att få mer i muta av MS?
*Varför kan de inte inse att konkurrenterna slår MS i alla segment och att man därför måste skriva om deras produkter också?
Kort sagt: varför är PC För Alla så MS-inriktad? Är det läsarna som tror att W är bäst eller vad?
------------------
Intresserar sig för debatter om olika saker
Jag tycker att MS har gjort många bra produkter. Standard gör det lättare men ok, det hämmar i viss del utvecklingen, men även för stor spridning hämmar utvecklingen eftersom den inte får någonstans att sätta en fot.
*nix system är helt klart bra, jag håller med, men även MS har sina fördelar.
Webbläsaren IE har jag gillat ända sen första versionen. Netscape har jag aldrig tyckt om, designen och hur man använder den tycker jag är struligt.
Ha det bra!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Ilyushin, Win är bäst för mina behov... denna diskussion har varit framme en himmla massa gånger, och vi kommer alltid fram till en sak: Inget operativ eller program fyller alla behov som kunden har. Därav att folk använder olika produkter... Att skriv ont om en produkt bara för att den inte passar ens behov tycker jag är fel...
*detta passar sig bäst i ett krigs-forum, jag vet... kunde inte hålla mig :)*
------------------
)|(
(o o)
-oo0-(_)-0oo-----
webeye.nu *hem*
vide@4sale.se
Det finns ett forum där man kan gnälla på andra operativsystem än det man själv föredrar. Testa där och sabba inte denna tråd som är en hyllning till Petra!
Helt rätt a!
Grattis Petra :)
Jag prenumererade på PFA i 3 år (sen starten) sen blev jag trött på tidningen.. de svarar ofta väldigt underligt på frågorna från läsarna.. dessutom tycker jag att PFA började likna Aftonbladet IT för mycket? Eller kan kanske vara det att jag redan kan/vet allt de skriver om. Agrén & co tål tydligen heller inte offentlig kritik eftersom de stängde sitt forum på eforum.. ush för PFA.
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.