tänkte bara kasta ut fråga och se vad resten av sverige tycker!
Har Sverige haft ett sämre lag genom tiderna!??
------------------
.:cobraeyes:.
30 svar · 413 visningar · startad av cobraeyes
tänkte bara kasta ut fråga och se vad resten av sverige tycker!
Har Sverige haft ett sämre lag genom tiderna!??
------------------
Är det någon som bryr sig!? Inte jag iaf! :e
------------------
woodi
Att Sverige ÄR så här dåliga på fotboll hadde jag inte trott. Men tyvärr så suger dom nått oörhört :(. Nästa macth är mot Italien, undrar vem som vinner...
------------------
Flax on /Mikael
...hmm...ja undra vem som vinner. Iofs så har ju Sverige en liten chans, eftersom Italien redan är klara så kanske de försöker spara sig lite. Men Italien är ju ett lag som brukar bli bättre ju längre turneringen går! Blir säkert en tuff match för våra kassa svenskar iaf! :l
------------------
[Redigerat av cobraeyes den 16 jun 2000]
De var ju faktiskt inte så dåliga igår. De var väl mest i straffområdet deras spel inte klaffade. Speciellt när Kenneth Andersson och Henke Larsson gick ut.
Men det är ändå ganska kasst av Sverige att inte kunna göra mål när de hade ett sånt spelövertag..
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp1d/
jo visst, sverige har ju alltid varit kassa på att göra mål! Vilket är konstigt med tanke på att våra proffs nätar lite då & då i deras klubblag! Konstigt!!
------------------
Jag skämdes när jag tittade på Sverige igår. Tänk er att en miljard människor såg hur usla Sverige var. Det är nog tur att de inte går vidare. Tänk er Sverige-Holland i en kvartsfinal ;)
------------------
//
<title>Hazze</title>
ta inte detta som ett personangrepp nu, men jag tror att det var Söderbergs fel att Sverige förlora;
1. Taktiken. Den var inte in tränad och svenskarna som såg ut som vilsna höns i straffområdet.
2. Bytena. Det sämsta jag sett att sätta Magnus Svensson och flytta upp Ljungberg. Det var ju på topp det behövdes nya krafter, varför då inte sätta in Yksel Osmanovski där?
och en sak till angående oss supportrars.
om sverige hade vunnit, trots det dåliga spelet, tror jag inte att vi hade klagat lika mycket, tyvärr. :(
------------------
666 - I am the beast!
Äh, första halvlek var ju hyfsad i alla fall, tills Kennet vart skadad... :l
Varför klagar alla så förbannat? Backlinjen höll långt bättre än vad alla olyckskorpar kraxade om när Bjärred vart avstängd och Rolle skadad! :)
Men vad gäller bytet rastaman-defensiv mittfältare saknar jag ord... De bytte in Svensson för att han skulle löpa! Och jag som trodde de behövde göra mål... :l
Nä, nu får de se till att piska Italien, sen ska "bara" turkarna vinna över Belgien. *suck*
------------------
Q
Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk
Kan väl hända att vårt försvarsspel inte var så dåligt, men varför kan vi inte göra mål???
------------------
Jag tycker att det är helt fel av Baloo Söderberg att koncentrera sig så på försvarsspelet. I en match som vi måste vinna så gäller det att göra mål! Om Jörgen Pettersson spelar igen mot Spanien så blir jag förbannad. Yksel och Henke spelar från start!
------------------
//
<title>Hazze</title>
Nej.
Allvarligt Alexandersson var sämre än en ko i första halvlek mot Turkiet. Usch, det var skrämmande.
Tur att man inte lägger sin själ i fotboll.
Ha det!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Jag måste bara säga det att jag tror på Holland!
I alla fall om de spelar som de gjorde i andra halvlek mot Danmark.
Zenden spelade grymt bra, och spelare som Overmars, Bergkamp, Kluivert är inte dåliga spelare de heller. Och deras målvakt, van der Sar, är enligt mig en av de bästa!
------------------
/Erik
Holland blir farliga. Jag har inte sett Zenden så bra på länge. Han verkar vara i fin form. Idag ser vi fram emot ett par härliga matcher: Portugal-Rumänien och Tyskland-England.
Hazze tippar: Portugal-Rumänien 2-0
Tyskland-England 1-1
------------------
//
<title>Hazze</title>
Nja du.. Jag tror att England vinner med 2-1. De har ett bra lag och de verkar vara revanschlystna!
Dessutom verkar det vara lite bråk i Tysklands lag. Många vill inte att Matthäus ska spela.
------------------
/Erik
PS.
Expressen borde koncentrera sig på att trycka tidningar och inte ge sig på nåt så svårt som internet. :e
<title>Expressen -
ENGLAND <font color=#cccccc>LAGET</font>
</title>
http://em2000.tv4.se/article.asp?id=34695
DS.
------------------
/Erik
[Redigerat av Erik Juhlin den 17 jun 2000]