Jag har inte så mycket att säga än: Sverige spelar otroligt dårligt! Det är skrämmande, men jag gillade domaren. :e
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumsledare
True Design
-=-=-=-=-=-
5 svar · 169 visningar · startad av AG
Jojo jag märkte att ingen hade svarat på mitt inlägg jag lade in innan matchen så jag ser det som ett tecken på att ni trots allt ser på fotboll.
Nu tänkte jag att vi skall komma fram till hur det svenska spelet egentligen var.
Personligen tycker jag Att J Petterson var totalt värdelös, han gjorde ingenting.
Mellberg går upp som liten ny favorit över spelrare, iskall.
Vidare kan man säga att vi skulle tagit in Yksel istället, ut med Jörgen alltså.
Orkar inte skriva mer, men fyll i för tusan
Andreas
Jag har inte så mycket att säga än: Sverige spelar otroligt dårligt! Det är skrämmande, men jag gillade domaren. :e
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumsledare
True Design
-=-=-=-=-=-
detta var det sämsta jag sett!
ingen fantasi och absolut ingen skärpa i avsluten.
sverige börjar inte vinna förrän tommy börjar satsa mer framåt! (detta är inget personangrepp enligt mig.)
sverige är inte värda att gå vidare, enligt mig.
Tyvärr :(
------------------
666 - I am the beast!
Jag är så förbannad på Tommy "Ballou" Söderberg. Här står han och säger att han ska ändra på spelet. Jag såg ingen skillnad. Lika ***** dåligt som mot Belgien. När Söderberg bytte ut Henke och satte in Magnus Svensson så kokade jag. Sverige behövde ett mål och sätter in en defensiv mittfältare. Skandal!!!
Efter matchen står Söderberg och berömmer det fina svenska försvarspelet. Visst är det bra att vi har ett bra försvar men igår var det viktigast att vinna!
Nu åker Sverige med ur EM om inte ett mirakel inträffar.
Ser fram emot två kanonmatcher ikväll istället. Frankrike-Tjeckien och Holland-Danmark. Kanske de matcherna kan trösta mig lite.
------------------
//
<title>Hazze</title>