Hör med emission, han är den mest kunniga som jag har stött på. Hand bredd och ingående djup inom varje område är nästan skrämmande.
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
10 svar · 239 visningar · startad av cobraeyes
Hallå där!
Har en liten fråga.
Är det ngn här inne som är säker på asp, som kanske känner för att komma upp till Arjeplog och hålla en liten kurs!?
Jobbar som webdesigner på Arjeplogs kommun & har äntligen fått chefen att inse att vi behöver vidga vyerna gällande webben! ;)
------------------
.:cobraeyes:.
Hör med emission, han är den mest kunniga som jag har stött på. Hand bredd och ingående djup inom varje område är nästan skrämmande.
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Tackar för det!
Hoppas han hittar hit! ;)
...väntar på emission...
------------------
Oj, vad smickrad jag blir :r :)
Jag skulle faktiskt hemskt gärna komma upp till Arjeplog och hjälpa er, men det går nog tyvärr inte. :(
Med nuvarande arbetsbelastning har jag ingen möjlighet att ta ledigt för sådant, och den lilla tid jag har ledigt i sommar hade jag tänkt ägna åt att hålla mig borta från datorer.
Därför hoppas jag att ni kan komma långt med den hjälp som erbjuds av mig och andra, här på WebForum. Dessutom slår snart webmaster.nu upp sina portar, och där ska vi (jag säger vi, fastän jag bara är en liten del i det hela) göra vårt bästa för att lära ut saker från grunden, kryddat med riktiga hardcore-lektioner.
Bästa sättet att lära sig är att misslyckas, och försöka igen... ;)
mvh
------------------
----------------------------
Gunnar Liljas - webbutvecklare
Leon Reklambyrå AB
Norrköping
ASP/VB/Perl/PHP/Tango
den lilla tid jag har ledigt i sommar hade jag tänkt ägna åt att hålla mig borta från datorer
Vi alla här på WebForum önskar Gunnar:
LYCKA TILL !! :e
------------------
Explorer in a further region of experience.
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>www.LifeStyleShop.nu</A>
Det respekterar jag starkt!
Känner själv att man börjar ögonen börjar ta en fyrkantig form...
Men, men...då får vi ta en "distans" kurs istället! ;)
------------------
Och det kan möjligtvis inte finnas ngn annan med liknande färdigheter och mer tid!? ;)
------------------
Du kan ju alltid kolla webmaster.nu sen när den öpnnar.
------------------
//
<title>Hazze</title>
Ska göra det!
Men i värsta fall så får väl kommunen stå för en utbildning åt mig...! ;)
Gratis är gott! :e
------------------