Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 3 juni 2000 15:19 #1 Det håller på att förtvina hela planeten. Hjälp till att stoppa sporteländet NU ! Innan det är försent...
Vill du se dina barn på en fotbollsplan när de växer upp ??
Vill du se dina tonåriga barn i fotbollströjor ute på stan ???
Vill du att dina föräldrar ska gå osäkra på stan efter dina barns matcher ?
Vill du sitta och lida framför tipsextra när du blivit gammal ?
Stoppa eländet nu !
:e
Jag blev så irriterad på sporten så jag glömde min signatur ;)
[Redigerat av Bire den 03 jun 2000]
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg Ja, stoppa sporten!!
------------------
/mvh Swey
- Ta dagen som den kommer
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg Jag tycker att någon borde stänga denna tråden. Den är totalt onödig ;)
------------------
//
<title>Hazze</title>
Spriten har räddat mig från idrotten... ;) :e
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Näe.. stoppa inte sporten.. stoppa den på Ordet är fritt ;) Kolla mitt inlägg under Tips & Förslag..
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
en liten idé...
skapa ett sport-forum och så får alla som tycker om sport ett lösenord så kan vi prata i lugn och ro
och behöver inte lyssna till Bires gnäll
;)
------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l
[Redigerat av flat-eric den 03 jun 2000]
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg Hazze: och den stora skillnade mellan denna tråd och dom flesta andra i detta forum???
------------------
<ewenson.net>
Joakim Ewenson
http://www.ewenson.net
joakim@ewenson.net
</ewenson.net>
A Alpha III
Var kommer sporten in i bilden? Om jag inte mins fel så är det här ett data forum!
PS.
Egentligen heter jag Alpha II och är registrerad men jag kommer inte igåg det förbannade lösenordet!
DS.
Alpha II eller III:
Forumet heter "Ordet är Fritt" och sport är väl ganska fritt?
------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l
S Swey Medlem sedan apr. 2000 3 971 inlägg data betyder information
bara för sakens skull
sport är en typ av information :e
------------------
/mvh Swey
- Ta dagen som den kommer
Csson Medlem sedan feb. 2000 438 inlägg Information är data. Data är inte nödvändigtvis information...
Kunde inte låta bli på en sån straffspark ;)
/Csson
[Redigerat av Csson den 03 jun 2000]
C Chakotay Medlem sedan feb. 2000 1 143 inlägg Det roliga med "Ordet är fritt" tycker jag är just att ämnena är fria: trasiga kylarslangar, kaffedrickandets drogberoendeframkallande, filmer, semestermål, städfunderingar m.m., m.m.. :D
Men om det skulle bli en "följetång" här med en massa sportfånesnack ständigt, tycker jag sånt ska hänvisas till en särskild sportavdelning... för allas bästa!
E erik Medlem sedan dec. 1999 693 inlägg gnäll, gnäll gnäll!
sport är det man lever för!!! och jag skämtar inte! :e
------------------
me, my self and I
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg Heter det "Ordet är fritt" så måste väl ordet vara fritt. Annars måste man ju döpa om forumet till "Ordet är nästan fritt". Sport är viktigt! :)
------------------
//
<title>Hazze</title>
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Men.. om det skulle finnas ett sportforum skulle ni sportfånar kunna skriva och debattera om sport hur mycet ni ville utan att behöva höra våra* klagomål..
* Våra = vi vanliga människor, dvs. jag och Bire :e
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
J JoakimE Medlem sedan feb. 2000 3 257 inlägg Hey, Matti du glömde mig i vanliga personer
------------------
<ewenson.net>
Joakim Ewenson
http://www.ewenson.net
joakim@ewenson.net
</ewenson.net>
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Nej :e
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg Ett sportforum kanske inte är helt fel? Jag kan ta på mig rollen som moderator ;)
------------------
//
<title>Hazze</title>
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Sport är orent, som en bacill ungefär.. ;)
------------------
</BIRE>
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu " TARGET=_blank>Webbplatsen hittades. Hoppas på svar... </A>
<A HREF="mailto:webmaster@livsstilsbutik.com ">*** - The password to the beast </A>