Förfärligt... Vad snälla ord du använder idag då... :e
Men visst Matti, liknelser finns. Otäcka sådana. Hmm... det är ju nästan så vi ska be Kjell packa ner alla html-filer med inlägg i en stor zip-fil, så att det går att implementera direkt - det såg ju lite tomt ut... ;)
Jo, men :e-smileyn är fortfarande Kjells eller Sunes skapelse, d.v.s. copyright... :e + horn och svans
Detta innebär att då får darkman se till den blir wF så mycket bättre - inte bara "sparka bakdel" - för att ha en chans. Så länge :e-smileyn stannar här gör jag det också... (något säger mig att det gör Bire också) ;)
Faktum är att det finns ett antal copyright-klausuler som gör att piktogram (små ikoner) inte kan copyright:as. Huruvida dessa lagar egentligen gäller i Sverige vet jag inte, men antagligen är de för små och okomplexa för att ha verkshöjd.
:e smileyn sparkar så mycket där i änden på ryggen att jag måste använda den flitigt varje dag för att må riktigt bra ! Om det sedan kommer en med horn & svans så... Vad ska man säga ??
Detta forum är endast avsett för diskussioner kring underhåll och planering av D-Forum. Forumets avsikt är att skapa en gemensam samlinsplats som möjligör ett samarbete mellan ett flertal distansarbetare inom projektet
Detta forum är endast avsett för diskussioner kring underhåll och planering av webForum & webAvis.
Forumets avsikt är att skapa en gemensam samlinsplats som möjligör ett samarbete mellan ett flertal distansarbetare inom projektet.
Ha ha ha säger jag bara...de kunde väl ha lagt ned lite energi på siten i alla fall.
Det kan ju vara så att det bara är en utvecklingssite för att testa. Hmmm... eller så kanske Darkman har för avsikt att, precis som du skrev, porta wF till asp så jag kan övertala Kjell om att lägga hela wF på en fet Compaq-server med Win2k i botten! :e
Kunde bara läsa vad ni skrivit ...för nu säger sidan detta;You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.
If you believe you should be able to view this directory or page, please try to contact the Web site by using any e-mail address or phone number that may be listed on the web.darkman.nu home page.
You can click Search to look for information on the Internet.
HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer
Så man får hoppas att han/hon/den/det som gjort sidan nu sitter och skäms
------------------
/Mvh Annelie( http://www.annelie.nu )"Vänlighet är ett språk som till och med den stumme kan tala och den döve kan höra"