GGustavMedlem sedan jan. 20001 932 inlägg Själv är jag ledig hela juli. Då blir det mycket slappa, lira lite fotboll och basket på dagarna. Åka lite bräda, inlines och sånt.
Bada varje dag...det salta HAVET då förstås!
Sen blir det franska atlantkusten två veckor i augusti med enbart surfning och brudspanande.
I september sticker jag till Fiji-öarna för att fortsätta min "surfing safari".
Så det här kommer nog bli ett skönt fortsatt år...
FRÅGA: Vågar man åka till Fiji eller Bali med tanke på alla oroligheter?
*sjunger*
"Let's go surfing, SURFING SAFARI.
Let's go surfing now, everybody's surfing now, come on in safari with me"
Hehe... :e
KlösMedlem sedan dec. 19992 615 inläggMin sommar började igår 9:10 *pip* hade rekord tid på en tenta 70 minuter att skriva en tenta och det gick troligtvis bra :e
Nu ska jag i följande ordning:
Städa min lägenhet.
Samla ihop lite rester från terminen som gått.
Fara ut i naturen och lukta på blommorna och kanske fiska lite eller ganska mycket.
Jobba (börjar efter midsommar) med att lossa järnvägsvagnar på nätterna.
Plugga till omtentorna i slutet av augusti :(
Mor&far ska måla om huset = lilla jag måste hjälpa till :(
Det kommer oxå att finnas utrymme för att dricka öl och annan vätska samt att gå på en festival eller två.
------------------
F.Sundström
kloes@excite.com
[Redigerat av Klös den 30 maj 2000]
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggHej!
Jag skall till Spanien i Juli och till Mallorca i Augusti, sedan skall jag till Umeå på Onsdag över kristihimmelfärds, sedan skall jag kanske till Gävle över pingst.
Jag skall bila ner till Spanien för att uppleva allting runtomkring, alperna osv sen de platta vyerna i spanien.
Sedan flyger jag till mallorca för ren semster :e
Det är väl mina planer!
Ha det gott!
///Patrik
Mr NilsMedlem sedan jan. 2000640 inläggVad skall du till Umeå och göra? Det är ju så hiskeligt grått och trist här.. ;)
/NilsW
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggSist jag var i Umeå var det dunderroligt!
Fast Gävle var nog snäppet värre, det var en rolig stad!
Men skall upp till Umeå och äta middag och fira min flickväns bror som är klar med sitt studerande på skolan där uppe.
///Patrik
CssonMedlem sedan feb. 2000438 inläggSka ut o åka på Göta Kanal från nästa lördag och en vecka framåt. Den 16-17 juni är det Vätternrundan (fast det kanske inte räknas som semester ;)). Tyvärr har jag inte tid till någon riktig långfärd men det blir troligen en tur Åland-Finland-Estland i början av augusti.
/Csson
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Jag och min fästman ska vara hemma hela sommaren. Förhoppningsvis kommer vi få många besök.
Dels kompisar från Europa (Amsterdam och Zürich) men även Hallgren har lovat att försöka komma hit... vem vet, kanske fler från webForum får ett ryck att komma hit för att se midnattsolen. :)
------------------
/Petra
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag får titta in till dig Petra på min resa till Överkalix i sommar !
Finns det kaffe ? ;)
------------------
</BIRE>
<A HREF="http://www.lifestyleshop.nu" TARGET=_blank>"Webbplatsen hittades. Hoppas på svar..."</A>
<A HREF="mailto:webmaster@livsstilsbutik.com">667 - The neighbour of the beast</A>
HHallgrenMedlem sedan dec. 19991 606 inlägg För mig blir det inte en lugn stund på lovet. Första halvan så ska jag arbeta med företaget och ta en tripp upp till Petra.<--kommer bli supersmurffigt :e
Andra halvan blir det att jobba på (förutom med företaget) på Mönsterås bruk i köket där, så jag får inte en lugn stund. Förhoppningsvis så blir det lite relax när jag är hos Petra och grillar :) jo, om det går som det ska så kanske jag kommer att träffa Annelie en gång, om det händer så har jag träffat 3 från forumet. Rätt kul faktiskt. Ni andra få ta och flytta lite nämre mig :) och Kjell....bli inte förvånad om du hittar mig hos dig någon gång ;)
Hur som helst så får jag väl önska alla en rolig sommar....om jag inte gör det nu så kommer jag att glömma ;)
------------------
-=-=-=-=-=-
Mvh Hallgren
Forumsledare
True Design
-=-=-=-=-=-
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Bire, klart det finns kaffe!! Vi kan nog skaka fram lite bullar också. :)
------------------
/Petra
NnanneMedlem sedan dec. 19991 749 inlägg Först och främst så ska jag ta det där jävla körkortet.
Men jag ska även till ArvikaFestivalen och slå runt lite grann. Helgen efter det så är det en traditionell tältfest utanför hallsberg med gamla chattvännet.
Sen så blir det väl bara att umgås med kompisar och flikkan.
------------------
Jag har ingen chans...
nanne.net
GGustavMedlem sedan jan. 20001 932 inlägg Brimba:
Vi ska också bila ner till Frankrike. Åka runt lite i den delen av Europa för att få uppleva lite mer än turistorterna. Man vill ju känna på den riktiga kulturen i landet.
Fast den 7:e november är man ju hemma i GBG igen för då ska jag och alla mina polare på Britney Spears och röja! :e
Tänkte på en sak:
Vet ni om att det i år startar en festival i Slottskogen i Göteborg. Det ska visst bli en stor festival som spänner över 2 dagar med stora artister. Vi knäcker snart Hultsfred! ;)
Min semester i nämd ordning: Jämtlandsfjällen, surfning & öl på Gotland, knalla lite Sörmlandsled, fiske & öl i Roslagsskärgården.
Det ska bli gott med semester!
------------------
1010011010 - The binary number of the beast