Hehe, coolt... undra om man skall lära sig skapa banor till Q3, skulle vara kul att spela på jobbet... eller varför inte hela centrum :e
------------------
)|(
(o o)
-oo0-(_)-0oo-----
webeye.nu *hem*
vide@4sale.se
8 svar · 185 visningar · startad av Q
Känner bara att jag måste dela med mig av detta! :)
Här på högskolan är det några dataingenjörer som gått omkring och fotat som katten med en digitalkamera - precis allt, allt, allt. Ryktena har ju naturligtvis börjat gå, men jag hörde från rätt initierade källor vad de pysslade med, och nu i datasalen har jag sett physical evidence.
De har gjort egna banor i Unreal (eller nåt sånt) av högskolans område! :e :e
De ränner omkring och skjuter hejdlöst i biblioteket, på fiket, i föreläsningssalar, i puben... Det enda som skiljer sig från verkligheten är att hissarna går snabbare i spelet... ;)
Vet inte om det är ett exjobb, större uppgift eller eget påhitt, men det är så klockrent! :e
Hehe, coolt... undra om man skall lära sig skapa banor till Q3, skulle vara kul att spela på jobbet... eller varför inte hela centrum :e
------------------
)|(
(o o)
-oo0-(_)-0oo-----
webeye.nu *hem*
vide@4sale.se
wow, nästa steg är att slänga in hela världen i datorn
------------------
/mvh Swey
- Wadde Hadde Dudde Da
Hehe, det snackade vi om på Kåren igår - skulle behövas en hyfsat stor organisation som uppdaterar banorna såfort nån får för sig att bygga om verandan eller kommunen river upp gatan för en vattenläcka... ;)
Fast det vore häftigt!
Bärbar dator på ryggen, fett wireless lan, på med vr-hjälmen och ut och skjut bland folket på stan! :e :e :e
[Redigerat av Q den 25 maj 2000]
säkert.
fast det skulle inte ta så länga att skapa den by jag bor i :e :e
------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l
Hur ballt som helst ju!
Swey
Jag vet inte varför jag ser blodutgjutelse i McDonalds-kön framför mig... :e
Q
Ordet bygglov kommer att få en helt ny betydelse. ;)
mvR
Tänk vad underbart egentligen! Att äntligen få slakta de som står till vänster i rulltrappan/tränger sig i biokön/skiter i högerregeln/få göra stora bucklor i fet BMW... :e :e :e