Kan nog bara säga att det inte var mycket folk här en lördag-kväll klockan 23:25 inte. Var är alla? Är ni ute och har kul utan mig?
Alla mina kompisar drog till Strängnäs men inte jag! Nej, jag fick sitta hemma och plugga fysik halva kvällen! USCH! x(
Jag kryssade i fel ruta när jag skrev det här meddelandet! Det blev att jag ville få bekräftelse via e-post istället för visa signatur! Hoppas denna tråd dör fort för jag vill inte ha 30 mail i min mailbox när jag vaknar imorrn! :x
Du slipper iaf plugga teoretisk elektroteknik med vektoranalys... har tenta på måndag och har kvar att lära mig visa universalintegralsatserna, laplaces och poissons ekvationer och tensoranalysen... *** *** *** :)
Du är inte ensam... här sitter jag och gör inte så mycket. Hoppas du inte kolla på 'Max advokaten'... den suger, usch, tyska... (hmm här borde man fixa en smiley för att man ryser... hur nu den skall se ut.)
Däremot tänkte jag kolla på Spy Hard. Såg fram till Nyheterna. Sen ropade min far på mig att jag skulle hjälpa honom (han renoverar här hemma). Kom tillbaka till TV:n och hann se ungefär en minut. Sen var det slut!