webForumDet fria alternativet

Begreppsförrvirrning

Om webForum

4 svar · 205 visningar · startad av a

Medlem sedan maj 2000755 inlägg
Frågan#1

hmm, ojojoj vad stort och otympligt webforum blivit... en stor fördel som webforum hade framför eforum var att man slapp bläddra sidor för ha översikt på forumet, denna fördel är borta nu. Jaja, så är det väl, antingen många forum för att täcka in så många ämnen som möjligt eller färre bredare forum för att få tryck i diskussionerna. Jag gillar den senare lösningen.

[Redigerat av a den 19 maj 2000]

Medlem sedan apr. 20001 521 inlägg

Förslag:

Vet inte om det är genomförbart men ...

Borde man inte kunna baka in i "kakan" vilka avdelningar man vill ska visas ... *vet att det går att göra ... fast inte säker på att detta forum stödjer funktionen*

Alltså .. om jag bara är intresserad av Grafik och Windows ... så är det bara dessa jag ser när jag kommer hit ... !

Ngn som hajjar ?

Fast egentligen är jag nöjd med hur det ser ut just nu!

------------------
elfwing

Medlem sedan dec. 1999826 inlägg

Vill gärna haka på elfwing,

Om detta är genomförbart så är det absolut något att överväga.

/webb

Medlem sedan apr. 20001 521 inlägg

Ideen borde bli att ...

I sin profil så får man "bocka för" dom kategorier man är intresserad av ... enstaka eller en bock där man väljer samtliga !
Nästa gång man laddar om sidan så visas bara de ämnen som jag valt i min profil !

------------------
elfwing

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Två saker...

Idéerna låter intresanta men borde i sådant fall debatteras i Tips & förslag. :)

Om ni utvecklar idén och dessutom försöker finna en lämplig teknisk lösning på det hela, tror jag sannolikheten är större att ni får igenom förslaget.

------------------
med vänliga

Rikard
forumledare, webForum

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)