Visst, vi kan göra ett byte; jag hjälper dig med ditt skolarbete om du hjälper mig med mitt.
Skriv min omtenta i Transaktionssäkerhet (minst 4) så gör jag omslaget till din rapport :e :e
------------------
per@svanstrom.nu
www.svanstrom.nu
6 svar · 234 visningar · startad av Chavez
[redigerat]Kom på att detta inlägget borde ligga på t ex grafik program, kan någon moderator vara så vänlig och flytta det dit. Och så länge så får jag väl ursäkta min klumphet och hoppas att ni läser det ändå :)[/redigerat]
Hej på er...
Här kommer jag och tjatar om mitt arbete igen. Det är så att jag tänkte skapa en riktigt fräsig första sida på det. Då vore ju det bästa att på något sätt skapa den i Photoshop. Lärarna skall bli riktigt impade så kanske det höjer mina betyg ett snäpp :)
Ingen som känner sig kallad :q
Skulle verkligen uppskatta om någon hjälpte mig eftersom jag inte är en allt för van Photoshop användare och därför inte skulle få nått bra resultat.
Arbtetet handlar om Internet så det skulle kunna gå att bara ta lite snygga bilder från Internet och sedan smälta ihop dem på en snygg första sida.
Ps Jag har ingen aning om hur jag har tänkt att det skall se ut, det är därför jag undrar om det inte finns någon design kunnig som skulle kunna hjälpa mig med detta. Det skulle säkert gå fort för dem som kan.
Låter detta virrigt, tänkte väl det för det är det också :e :e :e
------------------
Mvh Chavez
[Redigerat av Chavez den 16 maj 2000]
Visst, vi kan göra ett byte; jag hjälper dig med ditt skolarbete om du hjälper mig med mitt.
Skriv min omtenta i Transaktionssäkerhet (minst 4) så gör jag omslaget till din rapport :e :e
------------------
per@svanstrom.nu
www.svanstrom.nu
Det lät inte riktigt rättvist :e :e :e
Men du kan gärna hjälpa mig helt gratis om du vill :)
------------------
Mvh Chavez
Tyvärr går det inte att flytta forum från webbrelaterat till OS & program för närvarande.
Om du önskar kan du skapa en ny tråd där, så stänger vi denna.
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
Tycker du att jag skall göra det :q
För mig gör det ju inget men vi ska ju hålla hög klass på forumen så man kanske skulle föregå med gott exempel :e
------------------
Mvh Chavez
Jepp, alltså hålla hög klass på forumen. Tips, om du inte har kommit på det själv. Kopiera texten och klistra in den i det nya inlägget.
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum