Hm... svarar om 5 timmar när jag läst hela inlägget :e :e
------------------
/mvh Swey
18 svar · 285 visningar · startad av CyberPet
OK, tänkte jag skulle föregå med gott/dåligt exempel och skapa en helt oseriös tråd. Här är det fritt att vara larvig... så länge man inte bryter mot reglerna förstås.
OK, nu börjar jag:
Brukar ni se de tramsiga snackshowerna på TV?
Det gör inte jag, men ibland fastnar jag för att de är så otroligt fantastiska. Men nu har jag minsann avslöjat programmen.
Förra veckan (och detta nästan av en slump) så jag Riki Lake på TV3, Jenny Jones på TV5 och senare Sally Jessy Rafael på TV5. Till min stora förvåning så var SAMMA kille med i alla tre programmen med OLIKA ämnen.
I Riki Lake var han för barnaga och tyckte det var ok att ge barn smisk. I Jenny Jones var hans fru (som inte var samma fru som i Riki Lake) för fet. Och slutligen i Sally's show så var han sexmissbrukare!
Börjar pratshowerna i USA få slut på "trailer-park-trash" som ställer upp i TV eller har de en speciell inhyrningsfirma med folk som får spela olika typer av karaktärer som kan diskuteras i dessa högst osannolika shower?
De alla verkar påstå sig vara seriösa och att det inte är fantasi, men nog sjutton börjar man fundera när samma kille, med olika fruar, dyker upp i tre olika shower med tre olika problem.
Så, min oseriösa fråga till er är....
Vem skulle ni vilja vara om ni fick betalt att ställa upp som "gäst" i en show likt ovan nämnda?
Själv skulle jag vilja vara nån som avslöjar för världen att mitt hemliga liv är att jag är gängledare för svenska maffian, men eftersom jag ser så oskyldig ut har jag anlitat en tveksam figur som frontman, Bert.
Fast det tror väl ändå ingen??
(om ni inte gör det skickar jag Bert på er!).
------------------
/Petra
[Redigerat av CyberPet den 13 maj 2000]
Hm... svarar om 5 timmar när jag läst hela inlägget :e :e
------------------
/mvh Swey
Jag skulle vilja avslöja att jag är Gud som kommit tillbaka till Jorden i mänsklig skepnad :p
(om ni inte gör det skickar jag Bert på er!).
Make my day :)
------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.
Jag brukar inte kolla på alla dessa dåliga talkshows på tv som främst 4:an hyr in.
Jag kan ju bara skapa en tråd här så får jag mig en egen talkshow :e :i
Det är en svår fråga Petra och rätt svårt att slå Mattis, men det blir att jag avslöjar att hela världen är VR och jag är på rast från mitt vanliga jobb som är ombord på Enterprise <--rätt stavat?
Jag borde nästan veta det....är mega Star Trek freak :e
Så pass upp....håller tummen på off knappen ;)
------------------
-=-=-=-=-=-=-=-=-
Hallgren True Design
-=-=-=-=-=-=-=-=-
[Redigerat av Hallgren den 13 maj 2000]
puh, nu har jag läst klart
hm... vad handlade det om nu igen? Ricky Lake? Jo, hon är bra...
------------------
/mvh Swey
Swey...ta och läs en gång till ;)
usch så enkelspåriga ... !
Varför skulle det bara finnas 1 GUD ?
Ingen mer än jag som brukar titta på Herkules & Xena :e
Det bara vimlar av Gudar o halvgudar där juuu ... !
------------------
elfwing
Apropå Gud:
"När Gud skapade människan gjorde hon en kladd först"
"När Gud skapade mannen, skämtade hon"
Så visst verkar det som om Gud är en kvinna... ;)
Gudinnan,
Petra
Halva meningen med att "tramsa" är att avvika lite från ämnet. Finns det inget ämne finns det ingen mening med det heller :q
------------------
/mvh Swey
Wadde Hadde Dudde Da
Programmera Php
swey@tjohoo.se
I ordet "lite" skulle jag vilja inkludera "sunt förnuft".
Jepp Swey, lite ska man kunna avvika från ämnena, men på senaste tiden har vi sett diskussioner som går från en sak till en annan för att sluta med inlägg som har så lite substans att de inte ens är värda platsen de upptar på webbsidorna... ;)
mvR
Det är lite jobbigt när samma diskussion förs under flera trådar... ska vi diskutera detta ämne som nämns av Swey och Rikard eller ska vi tramsa?
Jag tycker vi för diskussionen om trams eller inte trams i trådar under den tråd vi började diskutera:
http://cgi.webforum.nu/wf/Forum36/HTML/000323.html
För då håller ni er till ämnet i den tråden och till trams-ämnet i denna tråd ;)
------------------
/Petra
GUD ??? Han var anställd av mig förut, men fick sparken...
------------------
Krister </BIRE> Lindholm
http://www.lifestyleshop.nu
webmaster@livsstilsbutik.com
Jupp..Bire har rätt. Det visade sig att han var tänd på Eva, så han fick sparken och för tillfället är Bire provanställd av mig så inget fuffens nu Bire... ;)
------------------
-=-=-=-=-=-=-=-=-
Hallgren True Design
-=-=-=-=-=-=-=-=-
Du kan vara lugn Hallgren ! Jag är en kille som man kan lita på, jag jobbar gärna övertid och tar inget betalt för det heller !
Min lojalitet till Företaget kan inte mätas.
Den där Gud har visst en provanställning på Mc Donalds i Enköping hörde jag...
:e Kära värld viket onödigt inlägg ! :e
------------------
Krister </BIRE> Lindholm
http://www.lifestyleshop.nu
webmaster@livsstilsbutik.com
Jag ger inte sådana här inlägg någon som helst respons, därmed avsäger jag mig all börda som kan tänkas hänga över mig att besvara en sådan här tråd som har skapats av en mogen kvinna som Petra. Det är nästan att man börjar fundera över om ljuset är vitt eller svart!
Är det oseriöst att diskutera prat-shower?
Tycker det är oseriöst att påstå att det skulle vara oseriöst :p
------------------
/mvh Swey
Wadde Hadde Dudde Da
Programmera Php
swey@tjohoo.se