Eller varför inte som chefen för Prentice Hall sa 1945: "Datorer är en fluga som snart kommer försvinna." :e
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Viam inveniam aut faciam
10 svar · 227 visningar · startad av Rikard
Det finns en fördel med "slagsmål" om de jämna siffrorna. Enligt följande inlägg gjordes det tusende inlägget den 18 mars. Det var knappt två månader sedan, idag har vi överskridit 12500! Det innebär ungefär 6000 inlägg/månad! Jämför det med c:a 300 inlägg/ månad under perioden 1 december till 18 mars...
Nå, Kjell någonting säger mig att du kommer att få äta upp din kommentar om att 20 GB borde räcka en två-tre år... :e Jämför med IBM chefens uttalande: -"Jag tror att det finns utrymme för max tre datorer world wide..."
mvR
Eller varför inte som chefen för Prentice Hall sa 1945: "Datorer är en fluga som snart kommer försvinna." :e
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Viam inveniam aut faciam
Eller vad kommunications minister sa för bara några år sedan "Internet är nog bara en fluga som snart har blåst över"
(KOmmer inte ihåg vad hon ordagrant sa, men det var nått sånt.)
------------------
Mvh Chavez
Jises, hur många GB har ni nu då?
Jag tror fortfarande på idén att inte skapa en HTML sida för varje inlägg för att minska på storleken.
------------------
/mvh Swey
Programmera Php
swey@tjohoo.se
[Redigerat av Swey den 11 maj 2000]
Jag har för mig att alla filer tillsammans ligger på ungefär 80 MB.
HTML-sida för varje inlägg...
Detta går fortare, avsevärt fortare.
mvR
Visste ni att en GSM telefon idag har större datakapacitet än den första raketen som flög till månen !!!
------------------
elfwing
Det var ju inte så farligt. Då kan ni öppna 50 forum till så att man slipper Passagen :)
------------------
/mvh Swey
Synd bara att man inte kan använda mobilen för att flyga till månen med.
------------------
Errare humanum est
/Emil Hesslow
"Jag tror att det finns utrymme för max tre datorer world wide..."
"Datorer är en fluga som snart kommer försvinna."
"Internet är nog bara en fluga som snart har blåst över."
Världen kommer troligen gå under om några hundra år, eftersom vi människor är så duktiga på att förstöra.
fyra citat, ett passar inte in.
Någon som vågar sig på en gissning?
Kanske till och med vågar sig på en gissning om skaparen till det citatet som isåfall inte passar in.
///Patrik