Slött... ;)
Längst ned på denna sida finns en rad med ikoner. Klicka på den med brev-ikonen och skicka frågan till Kjell eller Sune.
med vänliga
Rikard
moderator, webForum
[Redigerat av Rikard den 07 maj 2000]
16 svar · 332 visningar · startad av Kim
Eftersom jag inte orkar leta upp någon e-mailadress nu så ställer jag frågan här.
Jag tycker att dessa smileys som finns här på webForum är väldigt finurliga. Jag skulle väldigt gärna använda dom på en sida. Är det ok om jag lånar dessa smileys?
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Viam inveniam aut faciam
Slött... ;)
Längst ned på denna sida finns en rad med ikoner. Klicka på den med brev-ikonen och skicka frågan till Kjell eller Sune.
med vänliga
Rikard
moderator, webForum
[Redigerat av Rikard den 07 maj 2000]
Ärligt talat så hinner jag inte leta upp nån adress. Jag har ett prov som måste lämnas in imorrn som jag måste göra. Därför tänkte jag att det skulle gå snabbare att skriva här... :)
------------------
Kim Halderot
kim@finansvalpen.nu
Viam inveniam aut faciam
Klicka på brevsymbolen längst ner och du får ett formulär till till exempel Sune (som har gjort iconerna) och fråga.... är det enkelt nog, eller vill du att vi ska hjälpa dig att skriva också? ;) ;) ;)
------------------
/Petra
Jag håller med!
Det kan du gott göra själv!
Om du har prov imorgon (idag), så skriv det senare idag, så brottom har du kanske inte med hemsidan?
Du verkade ju trots allt ha tid att skriva massa inlägg! Istället kunde du ha skrivit ett email till Sune.
Ha det!
///Patrik
Äh, dessa smileys finns överallt på webben, de är knappast någon på webforum som skapat dem.
Detsamma gäller forumet. Det har jag också sett på massor av ställen på Internet.
Faktiskt...
------------------
/mvh Swey
Abba, *fnys*. Jo, vissa av dessa smileys är speciellt skapade för webForum - Sune är konstnären.
mvR
Då ber jag om ursäkt för min okunskap, vilka är det som Sune skapat?
Detsamma gäller forumet. Det har jag också sett på massor av ställen på Internet.
Ja.. Det var väl kanske ingen hemlighet :)
UBB är väl det mest spridda webforumet i dagens läge skulle jag tro och körs på runt 100 000 sajter enligt tillverkaren.
------------------
per@svanstrom.nu
www.svanstrom.nu
Sune har faktiskt gjort alla smileysarna utom :r för den gjorde jag :D
Sen att dessa smileys finns över hela Internet är ju en annan sak.
Det som skiljer våra från eventuellt andra som kan hittas är väl själva tonen i färgerna som är lite mer anpassade efter våra sidor.
(vilket kommer att märkas då dessa används på andra bakgrunder)
Jag är för övrigt säker på att Sune inte har något emot att andra använder dessa. En länk tillbaka till webForum är ju alltid uppskattat från er som använder bilderna...
Jag har sett många av dessa UBB's och jag kan garanterat säga att dessa smileys vi har är unika. Kolla bara på: http://www.macfixitforums.com/ Deras smileys ser ut att vara av "standardmodell" som kommer med konceptet. Inte är det vackra i alla fall!
------------------
/Petra
Kjell...
Oups! Litet misstag, ber omedelbart om att få korrigera mig...
Abba, *fnys*. Jo, vissa av dessa smileys är speciellt skapade för webForum - Kjell är konstnären.
CyberPet...
Håller med om det, webForums är underbara. Jag hoppas dock att Kjell orkar ändra utseendet på dem till midsommar på motsvarande sätt som de såg ut runt jul... :e
abba
Ursäkt godtagen, på villkor att du tar min ursäkt för något syrligt inlägg tidigare, det var inte min mening. :)
mvR
[Redigerat av Rikard den 09 maj 2000]