Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 25 apr. 2000 08:23 #1 Är det fler än jag som tycker att denna helg varit aldeles för lång ?
Supernajs att va på jobbet igen ! :e
------------------
Krister </BIRE> Lindholm
http://www.lifestyleshop.nu
webmaster@livsstilsbutik.com
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Jag tycker också att helgen var för lång!
Jag blir galen av att bara ta det lugnt och inte göra någonting!
Jag vill jobba :) Men det kan/skall man inte göra på påsken, så jag har slappat hela dagarna torsdag-måndag. Ujujuj.
Undra varför vissa kallas arbetsnarkomaner när man har sitt intresse som jobb?
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg och så vart det bara en 4 dgrs vecka....likadant nästa vecka då det är 1.a maj på måndagen...Sedan kommer 3st 5dgrs veckor . Sen är det dax för kristi himmels...som kommer på torsdagen, klämdag för många på fredagen.Sen 1 vecka med 5 dgr och därefter kommer annandag pingst på måndagen så då blev det bara 4 arb dagar. Sen är det midsommar !! Wow va våren försvann fort
------------------
/Mvh Annelie( http://www.annelie.nu )
[Redigerat av Annelie den 25 apr 2000]
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Jag hade bara 3-dagars arbetsvecka förra veckan!
G Gustav Medlem sedan jan. 2000 1 932 inlägg Håller helt med! Ok, det är skönt att vara ledig men jag hatar att komma ur vardagsrytmen. Det var verkligen riktigt segt att kravla sig ur sängen imorse...fast å andra sidan har det varit underbart väder här i GBG hela helgen så ett och annat slag på Drivingranchen har det ju blivit...det kan man ju inte klaga på! ;)
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Hej!
Var i GBG bor du?
Hos mig regnade det hela helgen! :(
Men idag skiner solen :e
Mr Nils Medlem sedan jan. 2000 640 inlägg .. jag ordnade så jag bara behövde vara ledig en dag =) *woho*
/Nils Wikberg
Brimba Medlem sedan dec. 1999 5 874 inlägg Vissa har det bra!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg 7 veckor kvar av skolan.. WOO :e
Sen är det 10 veckors sommarlov.. eller 8.. EU skärde ner på vårt lov :P
------------------
Quod scripsi, scripsi.
jag skulle gärna varit ledig ett par dagar till..
så skulle jag inte behövat ha finska-prov idag... :e
som förövrigt gick upp till skogen och satte sig på en stubbe
M mike Medlem sedan mars 2000 168 inlägg Jo det är inte mycket kvar tills sommaren, och det är många lov imellan också, iaf Maj lovet, det är det enda jag kan komma på :)
------------------
Flax on /Mikael
H Hazze Medlem sedan jan. 2000 2 453 inlägg Jo, visst är det härligt att vara ledig men det är skönt att komma tillbaka till verkligeheten igen :)
------------------
D DavidB Medlem sedan jan. 2000 1 372 inlägg e det nästan bara jag som går i skolan här?
jag tycker det skulle varit en veckas lov tilll eller kanske två
------------------
// David
E elfwing Medlem sedan apr. 2000 1 521 inlägg Underbart ...
Det första man möts av när man kommer till jobbet ... En kund som vill köpa ... just det ... en Nokia 3210 ... *stöööööön* :e
------------------
elfwing