... e skitbra juh. har nyligen sett den och var lite skraj för att den skulle vara så dålig som medierna hade skrivit. jag tycker att den är den andra bästa filmen i hela serien ('Jedins återkomst' regerar stenhårt, speciellt ewokerna :]). ville bara säga det!
och jar jar binks som _alla_ verkar hata e ju cool.
"May the force be with you"!
ps. men darth maul e en jävla fjant i jämnförelse med Darth Vader!!!!!!!!!!!
Mm... episode 1 saknar verkligen det som de andra starwars filmerna hade. För mycket hollywood tyvärr :( ... Hmmm.. kanske skulle koppla in datorn till TV´n och titta på den ikväll.
Nån mer än jag som hatar specialversionerna på starwars? Jag gillar dom verkligen inte. Jag vill se att rymdskeppen är plastmodeller :(
Måste tyvärr hålla med lite... den äventyrskännsla som man fick i dom första filmerna har totalt missat min uppmärksammhet... en film jag däremot ser mycket fram emot är Sagan Om Ringen... även om den inte kommer att bli riktigt lika bra som boken så ser jag fram emot en riktig fantasyfilm, det var liksom ett tag sedan det kom någon som var bra...
------------------
)|(
(o o)
-oo0-(_)-0oo----- webeye.nu
Tycker nog att den "nya" filmen är "bättre" än dom gamla ... men det är INGEN Star wars film !!!
Hur skulle den kunna vara det ... ???
Om jag har fattat rätt så utspelar sig dom nya filmerna innan dom som vi redan har sett ... hur kommer det sig då att dom är före dom senare teknologiskt ?
Om jag har fattat rätt så utspelar sig dom nya filmerna innan dom som vi redan har sett ... hur kommer det sig då att dom är före dom senare teknologiskt ?
Jag väntar på en förklaring på detta påstående... Vad är mera teknologiskt i den nya ? Menar du att Lucas gjort ett sånt misstag ? :e