Jag tror faktiskt att Webforum är den sida som jag besöker mest just nu. Någonstants bortom mitt medvetna har min hjärna bestämt regelbundna tider för besök på Webforum. En gång ca 8.00 på morgonen. En gång ca 15.00 och naturligtvis ett par gånger på kvällen. Jag vet inte om jag är beroende men det finns säkert nån expert som kan uttala sig om det :e
Jag tänkte bara säga att jag tror att de som arbetar mycket och gillar att pilla och fixa och dona oavsett om det gäller bilar eller datorer såsom nätverk eller asp, så tror jag att man vill fråga väldigt mycket för att utbilda sig inom området. Som intresserad bilmekaniker kanske man åker runt och pratar väldigt mycket med vänner och andra biintresserade som tar mycket tid. Som intresserad av programmering och utvecling av hemsidor eller bildbehandling pratar man om det i forum tex webForum, då det kan vara svårt att få kontakt med andra intresserade snabbt och enkelt, då grannen kanske inte är intresserad av photoshop.
Jag besöker webForum så fort jag har tid och skriver/svarar på inlägg så fort jag har tid med det också.
Precis som Matti skrev tror jag att ett "beroende" framkallas utav att man vill ha ett svar/besked på den fråga man ställt i cyberrymden :)