Eftersom jag efter detta inlägg kommer att göra ytterligare ett på "Förslag till nya forum" så vill jag komma med en tanke/förslag.
Jag reagerade själv i början över att det är en väldans massa forum att hålla reda på, och idag när min son kom hem från högskolan hade han med sig samma kommentarer därifrån!
Kan man tänka sig att det finns en länk på förstasidan (där samlingsforumen är) som är till för nya/ovana medlemmar. Den skulle då vara till för att lugna dem och berätta hur de flesta hanterar floden av forum. Finns det kanske en pedagog ibland oss :)
Ja det kan vara en god idé, jag undrar bara hur du tänkt dig att en sådan förklaring skulle vara utformad, en multimedial variant kanske gjord i flash?
Det finns en liten nackdel med gamla inlägg a. Det där inlägget skrevs när webForum hade sitt första utseende. Den layout du ser idag är en utveckling med hänsyn tagen till alla åsikter man hade då.
Däremot, som jag har sagt tidigare; det är kul att du rotar upp dem och livar upp stämningen här.
Det är inget att be om ursäkt för. Det är inte så lätt att veta...
Visst finns problem kvar, och ju fler som kommer upp till ytan och ventileras dess bättre.
mvR
260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25