webForumDet fria alternativet

Profilen för användaren.

Småprat

42 svar · 704 visningar · startad av Brimba · sida 3 av 3

Frågan, av Brimba

Hej! När jag klickar på info om tex mig, så kommer det upp lite statistik bl.a hur många inlägg jag har skrivit samt vilken status jag har. Det står att jag har skrivit 265 inlägg och på status står det Senior. Men egentligen är jag Veteran. Detta spelar självklart ingen roll för min del, men tänkta bara göra er uppmärksamma på problemet. Tack! \------------------ Mvh Patrik aka Brimba [www

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Bra Petra !

Då kan jag fortsätta att tycka om dej alltså :e

Klar det är irriterande med "jag håller med" inlägg, men samtidigt så visar man ju sin sympati för någon föregående talare... Jaja.

------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com

Medlem sedan maj 2000755 inlägg

Netikett för mig är att inte döma andra om de inte gjorts sig skyldiga till förtal eller andra grovt kränkande handlingar, inte ens då skall man fördöma i egentlig mening enligt min livsfilosofi, dock har man som människa rätt att hjälpa en person tillbaka till en, vad man uppfattar, icke-destruktiv åsikt. Tycker jag alltså...

Jag tycker det är viktigt att alla typer av människor skall kunna mötas och utan att en massa förutfattade meningar ställs framför människan som uttrycker sin åsikt.

Jag finner inget som helst problem i att människor uttrycker sin åsikt i form av medhåll, i det sociala kontextet kan denna typ av åsiktsuttryck leda till att personen som får medhåll känner sig stärkt och motiverad att fortsätta uttrycka sin fria åsikt.

Anledningen till att jag valt att vara anonym har att göra med att jag inte vill mötas utifrån hur folk tror att jag är. Internet är en befrielse i det hänseendet.

Verka utan att märkas är mitt motto i livet.

Vad tycker ni?

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

Jag håller med!

[skämt*2]

------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba

www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se

248 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)