BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggBra Petra !
Då kan jag fortsätta att tycka om dej alltså :e
Klar det är irriterande med "jag håller med" inlägg, men samtidigt så visar man ju sin sympati för någon föregående talare... Jaja.
------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com
AaMedlem sedan maj 2000755 inlägg Netikett för mig är att inte döma andra om de inte gjorts sig skyldiga till förtal eller andra grovt kränkande handlingar, inte ens då skall man fördöma i egentlig mening enligt min livsfilosofi, dock har man som människa rätt att hjälpa en person tillbaka till en, vad man uppfattar, icke-destruktiv åsikt. Tycker jag alltså...
Jag tycker det är viktigt att alla typer av människor skall kunna mötas och utan att en massa förutfattade meningar ställs framför människan som uttrycker sin åsikt.
Jag finner inget som helst problem i att människor uttrycker sin åsikt i form av medhåll, i det sociala kontextet kan denna typ av åsiktsuttryck leda till att personen som får medhåll känner sig stärkt och motiverad att fortsätta uttrycka sin fria åsikt.
Anledningen till att jag valt att vara anonym har att göra med att jag inte vill mötas utifrån hur folk tror att jag är. Internet är en befrielse i det hänseendet.
Verka utan att märkas är mitt motto i livet.
Vad tycker ni?
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggJag håller med!
[skämt*2]
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
www.datormaklarna.se
patrik@datormaklarna.se