Jag skulle tro att det beror på samma sak som tidigare. Sidan är statisk och har inte blivit uppdaterad. Pröva att göra en ändring för att sedan korrigera den igen så ska du se på andra bullar... ;)
mvR
42 svar · 704 visningar · startad av Brimba
Hej!
När jag klickar på info om tex mig, så kommer det upp lite statistik bl.a hur många inlägg jag har skrivit samt vilken status jag har.
Det står att jag har skrivit 265 inlägg och på status står det Senior.
Men egentligen är jag Veteran.
Detta spelar självklart ingen roll för min del, men tänkta bara göra er uppmärksamma på problemet.
Tack!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Jag skulle tro att det beror på samma sak som tidigare. Sidan är statisk och har inte blivit uppdaterad. Pröva att göra en ändring för att sedan korrigera den igen så ska du se på andra bullar... ;)
mvR
Hej Brimba!
Bara en liten fundering (hoppas att ingen halshugger mig för detta...)
Om det inte spelar någon roll, varför anser du det då vara ett problem?
...Varför kommer ordet "Bugreportering" upp i min skalle nu ?
------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com
hehe
Hmm... Vi kanske skulle be Kjell slänga dit en röd stämpel på förstasidan med texten [BETA], så skulle allt vara ur världen...
mvR
nja, det är väl lite drastiskt tycker jag, kom precis på ett sätt att lösa problemet, ta bort texterna vetjag!
[Redigerat av a den 19 mar 2000]
Kan ni inte implementera en rättstavningsfunktion, det skulle verkligen göra detta forum unikt!
Det går att klicka på den lilla ikonen med pennan så får du möjlighet att korrigera dina egna misstag.
mvR
tack, den behövs ju nu!
Jösses vilken debatt det blev av detta då :e
Bara en liten fundering (hoppas att ingen halshugger mig för detta...)
Om det inte spelar någon roll, varför anser du det då vara ett problem?
För jag tror nog att Kjell o co vill ha ett felfritt webForum, även alla smådetaljer, därav känner jag mig skyldig att rapportera eventuella fel som jag kan upptäcka.
Men Rikard förklarade så bra för mig, varför det är som det är, så då insåg jag att det inte var något fel, utan bara att det är uppbyggt på det sättet.
Appopå felstavningskontroll, så vore det superbra :) F7 för rättstavning :)
Ha det bra!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Rikard.
Det fungerade inte, jag updaterade min information och kollade sidan, den nya informationen hade pluppat upp men dock inte status rutan.
Så problemet kvartstår, varför visar den inte rätt status i användar profilen?
Tack!
------------------
Mvh
Patrik
aka Brimba
Det beror helt enkelt på att jag aldrig brydde mig om att skriva rutinen till den sidan.
Vi hade ju titlarna "på prov" och det diskuterades om vi skulle ha kvar dom eller inte.
Är dock fixat nu...
Snälla ta bort dem, jag känner mig diskriminerad av dem. ;)
Ja det undrar jag med! Vad är nästa nivå?
a:
Nästa nivå blir nog att man kallas "Gundeman" och är toksenior eller helylleveteran :e
Skippa INTE titlarna ! Dom är kul och eftersom de skapar debatt så måste dom ju vara kvar... Detta är ju ett debattforum juh.
------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com
Nej det är perfekt med titlar, då vet man ju vem man debatterar med, låt oss säga att jag skulle debattera med en veteran utan att veta om det, ojojoj vilken nit man skulle kunna gå på.
Men allvarligt, titlarna är faktiskt riktigt vettiga så länge de indikerar att en person är moderator för forumet, det är ju bra att veta om man skulle behöva fråga något via mail t ex. Kanske skulle man dock om möjligt försöka få till så att det bara är den moderator som står för det aktuella forumet som titeln syns på?
Som det är nu så är ju ganska många av de samlade inläggen gjorde av olika moderatorer, lite svårt att veta vem man skall vända sig till då.
Eller, tycker inte Ni det?
[Redigerat av a den 20 mar 2000]
På sidan över inlägg t ex PC står det i högt upp vem som är moderator för forumet. Likaså är det på "index"-sidan.
mvR