webForumDet fria alternativet

Ännu värre!

Småprat

3 svar · 352 visningar · startad av Gustav

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg
Frågan#1

Bire (Krister):

Det är inte så farligt att vara datanörd när man bor så isolerat som du. Det finns ju inget annat att göra är du bor (räknar inte att plocka svamp). Var glad att du har el och rinnande vatten i huset (el till datorn och vatten till att fukta ansiktet med...så du inte somnar framför datorn).

Du kan ju ringa om du behöver nån hjälp med ASP... ;)

Haha! :e Kom igen nu Bire...visa vad du går för!

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jag slutar aldrig att förvånas av din kaxighet min käre vän !

Att du anser att Svärdsjö är isolerat i jämförelse med Göteborg kan jag svälja, men att det inte finns nått att göra eller att svampplockning skulle vara det enda alternativet till dataköret är HELT fel ! :e

Nu är det som följer: Om du inte tonar ner din kaxighet en aning samt lär dig grunderna i HTML innan du kommer med sanningslösa påhopp så riskerar du att jag kommer ner till Götet och ger dig lite smisk. :e

Du kan ju ringa om du behöver nån hjälp med ASP...

Jo... Eller kanske skriva ett inlägg här i tråden ASP/VB kanske ? Du lär nog knappast vara till hjälp då du inte ens vet skillnaden på tabeller & frames ännu ... :e :e :e :e

Så, vad kan vi dra för lärdom av detta ? Jo, Gustav = Klantig amatör
Bire = Proffsigt proffs
:e

Mao, ge dig nu Gustav och läs igenom "HTML for dummies" ännu en gång samt ta hjälp till Maritems hemsida så den blir klar nån gång....

Haha! Kom igen nu Bire...visa vad du går för!

Jo...Nu har jag varit elak så det räcker hela våren tack vare dig...

:e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e

------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com

Medlem sedan jan. 20001 932 inlägg

Hehe!

Inte nog med att du tror att du kan något...du tror ju att du är snygg också!!!

Hur ska jag uttrycka mig? För din fulhet finns inga ord...men ok jag ska försöka:

Du är den person där ytterligheterna av fulhet, ointelligens, asp-hackerwannabe, dövt musiköra och all annan skit som man inte får skriva här på Webforum" har samlats i en dåligt fungerande symbios. (lång mening ;)

Förresten, får jag skivkontrakt? :e

Öööhmmm, jag menar ju förstås att Bire är smart som få, hur musikalisk som helst, bästa asp-proggaren och inget av de som man inte får skriva här på Webforum.

Du är verkligen den snyggaste jag aldrig har sett! ;)

hehe... :e

:e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e : e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e: e:

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

-Jösses vilken kille......

------------------
BIRE
http://www.livsstilsbutik.com
webmaster@livsstilsbutik.com

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)