PG 470 08 58-6 :D
Skämt å sido. Texten är väldigt synlig för oss som sitter med knivskarpa PC-skärmar, men efter att ha surfat runt lite med den "nya" iMacken som jag fick, så förstår jag vad du menar ;)
5 svar · 360 visningar · startad av CyberPet
Hej vänner,
Vet inte om jag är den enda som tycker att den vita texten "inskickad den..." är svårläst? Jag tycker det i alla fall och skulle önska en lite mörkare färg (behöver inte vara svart, men lättare att se).
Kan vara bra att veta när inlägget är skickat om det är bråttom med ett svar, eller om det är lönt att svara överhuvud taget.
PS, Vart ska jag sända pengar till Kjells rotblöta?
------------------
/Petra
PG 470 08 58-6 :D
Skämt å sido. Texten är väldigt synlig för oss som sitter med knivskarpa PC-skärmar, men efter att ha surfat runt lite med den "nya" iMacken som jag fick, så förstår jag vad du menar ;)
Testar en annan färg Petra.
Hur ser den ut i era apparater?
Kjell,
Den blågröna texten ser jättefin ut! Och vad menar du med att Macarna inte skulle ha knivskarpa bildskärmar??? (eller ska vi ta detta i datakrig? ;))
Allvarligt talat, jag tycker att det ser bättre ut med den blåa texten. Dessutom gillar jag att du lagt till när en tråd senast blivit uppdaterad.
Enda jag kanske skulle vilja lägga till är att när vissa trådar blir otroligt långa kunde det underlätta om man redan på rubriksidan kunde se att denna tråd är på xx sidor. Inte nödvändigt, men kunde vara läckert.
------------------
/Petra
Mackarna har säkert lika bra bild som på PC, fast just min iMac är inget vidare kan jag meddela. Tycker bilden är lite suddig trots alla möjliga justeringar.
Att visa trådens sidor redan vid rubriken är en jättebra idé :D
Det står nu överst på listan.
13 dec. 1999 Kl. 01.17
Kära dagbok.... addera ytterligare en öl till kontot.
[Redigerat av kjell den 13 dec 1999]
>13 dec. 1999 Kl. 01.17
>Kära dagbok.... addera ytterligare en öl
>till kontot.
*asgarv*
Jag blev riktigt glad så här på luciadagens morgon.
mvR
[Redigerat av Rikard den 13 dec 1999]