Jo! på sidan "dagen mest aktiva ämnen" så finns det ju ett datumfält...varför?
Dom flesta som kommer hit borde (tycker man) veta vad det är för datum...och eftersom det är dagens mest aktiva så visas ju endast dagens datum...i alla datumfält...och datumet får man ju reda på när man kommer hit iaf...det vore iofs bra att ha tiden istället så att man ser direkt vilket ämne som är senast inlagt...
Och så sitter jag och kollar lite på den här sidan som jag sitter och skriver på nu...längst upp står det ju
'skicka nytt inlägg för forum:
Tips till fö'
det är ju nått som hänt efter 'fö' det ser iaf inte så snyggt ut...
Det är en liten bugg som jag jobbat tidigare med, men fick avbryta på grund av att det är lite för mycket just nu.
Att texten bryts är säkert för att det är skrivet med HTML-tecken och då blir sista tecknet i ö'et en ; som ju avslutar raden i Perl. Av någon anledning så inträffar det inte alltid och just sådana fel kan vara svåra att leta reda på.
När det blir lite mer tid över ska jag se om jag kan hitta detta.
Dessa bör avnjutas som de antika dokument de ändå är - utan att en massa nya inlägg förstör dess formgivning! Jag kräver att trådar som är över 1 år gamla, K - märks och förseglas med det anrika sigillet - "TRÅDEN STÄNGD" för att förhindra vidare vandalism!
Men alltså.... Hur ska ni ha det. Ni vill ju själva att man inte ska skapa nya trådar utan att söka och jag sökte :)
Ja jo.. men havf lite skam i kroppen människa! :h
Förresten.. vad är din fråga som har med topic att göra? Hade den (om den nu finns) inte lika gärna kunna ställts i tips & förslag med en länk till denna?
Iofs men när jag sökte såg jag inte att det var en sådan gammal tråd. Ändrade det först när jag skrivit först.
(fast jag borde nog gjort som du sa nu sist PeW) :r
Iofs men när jag sökte såg jag inte att det var en sådan gammal tråd. Ändrade det först när jag skrivit först.
(fast jag borde nog gjort som du sa nu sist PeW) :r
Tack!
tal
Låt de gamla åldertrådarna vila i frid för beskådan - endast. Låt de kommande generationerna förundras över hur de forna storheterna förde meningsutbyte, utan att lusas ned med modernare (vulgärare) meningsuppbyggnad. Det är det enda jag önskar :)