Jag har ingen internetuppkoppling, så jag kan inte ladda upp någon bild :(
Google Maps Tävling 2
235 svar · 28 830 visningar · startad av Esen · sida 2 av 12
Frågan, av Esen
Tycker vi kör igång med denna gamla tävling igen, Den mest underhållande tävlingen som någonsin skapats :) Tävlingen går ut på att man laddar upp en bild från Google Maps och sen får vi andra gissa var någonstans i världen bilden är tagen, Den som gissar rätt får ladda upp nästa bild! Jag startar med denna bild: Ledtråd: Ingvar Kamprad
Läs frågan i sin helhet →Jag har ingen internetuppkoppling, så jag kan inte ladda upp någon bild :(
Har du faxat in ditt inlägg?
Har du faxat in ditt inlägg?
Han kanske använde fjärilar.

Men men, jag får väl uppoffra mig. Ledtråd: jag behövde inte stänga av etiketter.
Pyongyang, Nordkorea. Det är väl det där hotellet som aldrig blev färdigt?
/red
Det var det. http://sv.wikipedia.org/wiki/Ryugyong_Hotel
Ledtråd: Dryden trivs inte där. :moose
har ni tänkt på att varken arenan vid globen eller friends arena är med på google maps :P
har ni tänkt på att varken arenan vid globen eller friends arena är med på google maps :P
Friends arena har kommit upp nu ;)
Ledtråd: Dryden trivs inte där. :moose
Liverpool, Anfield Stadium.
Fortsätter med en arena!
r/ Missade att det fanns en sida 2.
Rätt intressant att jämföra min och Esens arena. I England ligger de smack mitt i bostadsområden med i bästa fall några parkeringsplatser för rörelsehindrade och folk traskar utan knot från tunnelbanan en bit bort, i Staterna är p-platsen mångdubbelt större än arenan... :e
/red
Candlestick Park, San Francisco.
http://goo.gl/maps/ojjmF
Nu blir det icke några ledtrådar!
Nu blir det icke några ledtrådar!
Nej, det hade varit alldeles för lätt. ;) F.ö syns mitt hus, och zoomar man in mer ser man min gamla ford... BORLÄNGE!!!
Ny bild kommer.
Ny bild. Vilket byggnadsverk?
Ledtråd: Vill man, enligt visan, bo i för att inte drabbas av muskulära sammandragningar...
Kör vi en stad igen!
Anfield. Spam-tråd! :moose
Den här tråden för några år sedan var ju fantastiskt rolig och likaså den här gången! Ska försöka få upp någon bild vid tillfälle. Om jag hinner svara rätt vill säga. ;)
Esen skulle nog behöva komma med en ledtråd.