webForumDet fria alternativet

Gaaaaahhh!!

Småprat

6 svar · 990 visningar · startad av Poteta

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg
Frågan#1

Jag ringer snart en spökjägare... :bla

Den senaste tiden har nästan alla tekniska saker rasat. Min HTC Sensation brakade ihop. Jag köpte en billig Android för att ha som reserv (använder kalender och kontakter i jobbet) och den höll i ca: 3 veckor innan simkortläsaren la av. Sidodörren på bilen har pajat, ska lämnas in på garanti i veckan. Min ena SSD-disk är död. Armbandsuret ballade ur (hehe) för några dagar sedan men har iof vaknat till liv igen. Frugans ipad är kass (pajade iof förra året) och i fredags ringde en kund och meddelade att hans golvvärme som jag installerade i december inte är varmt. Dessutom fungerar hans digitalbox dåligt, jag installerade den i mellandagarna.
Så nu stänger jag av all elektronik i huset och ringer ett medium. Förresten, jag kan ju inte ringa... Skit också. :bla

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Det blir så när man är en ond bot.

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

dödat några sillar den sista tiden? §e

Medlem sedan juni 2009920 inlägg

Lite underhållning på temat "livet är jobbigt" xD
https://www.youtube.com/watch?v=qtKtU_zcTGU&feature=youtube_gdata_player

Äh, nu vänder det tror jag. Idag har ingenting gått sönder. Ingenting faktiskt. :birp

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Poteta skrev:

Äh, nu vänder det tror jag. Idag har ingenting gått sönder. Ingenting faktiskt. :birp

Eh... tar du inte ut glädjen i förskott nu? Klockan är ju inte mer än drygt nio.... :P

Danne V skrev:

Eh... tar du inte ut glädjen i förskott nu? Klockan är ju inte mer än drygt nio.... :P

*låtsas som jag inte kan läsa eftersom datorn är avstängd*

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)