+1
Frågan#1
Hundra spänn till den som utvecklar ett filter till antennkabeln som tar bort den där jävla gaphalsen.
11 svar · 991 visningar · startad av Danne V
Hundra spänn till den som utvecklar ett filter till antennkabeln som tar bort den där jävla gaphalsen.
+1
Alla gånger hellre Fabian än de förbannade dubbade chokladreklamspotarna, alla antirynkkrämer (som bara är bluff alltihop) eller, bevare mig, rengöringsmedel... :x
Fabian och hans lilla sidekick är i alla fall gjorda med glimten i ögat. (y)
Mannen har redan blivit kidnappad en gång. Vill han bli det igen, så är han ju verkligen på rätt spår nu - jag funderar fan på att göra det själv bara för att få slut på eländet.
Stilla undran: brukade inte mellandagsrean sluta vid trettondagsafton, eller var det nyår?
Som en vän till mig skrev på sin Facebook:
Ja jösses vad före sin tid dom var, dom som ville stoppa in den där sjukt jobbige elektronikföretagsVDn i en frigolitlåda.
Stilla undran: brukade inte mellandagsrean sluta vid trettondagsafton, eller var det nyår?
Eller så har man kommit med ett nytt grepp, dagarna mellan nyår och jul... :e
*sträcker mig efter fjärrkontrollen och byter kanal*
Oj, var det inte svårare än så? ;)
+1 på den.
*sträcker mig efter fjärrkontrollen och byter kanal*
Oj, var det inte svårare än så? ;)
Vad är fjärrkontroll?
Mannen har redan blivit kidnappad en gång. Vill han bli det igen, så är han ju verkligen på rätt spår nu - jag funderar fan på att göra det själv bara för att få slut på eländet.
Tror inte det hjälper om du kidnappar honom. Det är nog inspelat. :)