11-11-11 kl.11:11 - Vad gjorde du denna historiska tidpunkt ?
31 svar · 2 416 visningar · startad av Mr T · sida 2 av 2
Frågan, av Mr T
Siffergalen, vidskeplig eller vad som helst, men ingen kan säga annat än att visst är det en häftig punkt i vår tid-räking. En speciell punkt på tidsaxeln, en stund att kanske i framtiden fundera på "Vad gjorde jag för speciellt just då?". Själv städade jag lägenheten inför svärföräldrarnas antågande, något frugan nog anser vara speciellt för att vara mig, men inget jag själv tänker stoltsera me
Läs frågan i sin helhet →Ja ni, det här med 11/11/11 (eller 11/11/11 som dom tokfransarna skriver i USA) gick mig helt förbi.
Min plan är ju att bli en riktigt gammal gubbe, så jag siktar på att uppleva det nästa århundrade i stället!
det här med 11/11/11 (eller 11/11/11 som dom tokfransarna skriver i USA)
:e :e :birp
så jag siktar på att uppleva det nästa århundrade i stället!
Ja, i 2111-11-11, kl 11:11:11 är det ju bara en siffra som inte är 1.
Upptäckte i efterhand att jag fått ett sms från pojkvännen 11:11, som löd "Hej älva!" :f
Synd bara att jag hade mobilen på kontoret.
Vad gjorde du själv vid detta magiska tillfälle ?
Nä, man gjorde väl ingenting speciellt. Det var väl som vilken fredag som helst, mer eller mindre.
När klockan var 11.11 svensk tid låg jag och sov på ett hotell i Seattle. När klockan var 11.11 (AM) enligt Pacific time så befann jag mig i ett flygplan någonstans mellan Seattle och JFK New York. När klockan var 11.11 (PM) US Eastern time så stod jag på Times Square i NY efter att precis ha ätit en klassisk BBQ Burger på Planet Hollywood.
legis, svårt att få nog av alla ettor? Dags att börja jaga nollor istället? :P
legis, svårt att få nog av alla ettor? Dags att börja jaga nollor istället? :P
haha, ja det är helt klart en större utmaning :D
Jag tog ett tåg från Stockholms central som avgick exakt 11:11. (Regionaltåg alltså, hade det varit tuben hade det ju varit mindre uppseendeväckande). Har sparat biljetten.
Jag tog ett tåg från Stockholms central som avgick exakt 11:11.
Gick det i tid menar du? :o
Hehe. Faktiskt!