Nej. Windows Vista är väl inte så viktigt att installera när ju den nyare versionen Windows 7 finns.

"Viktig", vet jag väl kanske inte om jag skulle vilja kalla det.
19 svar · 3 288 visningar · startad av Lindström

"Viktig", vet jag väl kanske inte om jag skulle vilja kalla det.
Nej. Windows Vista är väl inte så viktigt att installera när ju den nyare versionen Windows 7 finns.
Jag skulle säga att den är viktig. Allra helst så skulle det vara som med Google Chrome att nya versioner uppdateras automatiskt. Att folk sitter på gamla versioner av webbläsare ställer till en hel del problem.
Haha, jag skulle också säga att den är totalt oviktig. Alla är ju inte så galna att de använder IE... ;)
Haha, jag skulle också säga att den är totalt oviktig. Alla är ju inte så galna att de använder IE... ;)
Ok, fram med popcornskålen. ;)
Det finns idag bara en webbläsare som klarar alla sidor enligt min erfarenhet och det är IE. Chrome på min dator funkar iof ok men när jag ska skriva ut så blir texten pytteliten. Inte så kul att sitta med förstoringsglas och läsa. FF hade jag problem med på SEB eller om det var E-legitimation. Opera var det också någon sida som strulade. Att ha två olika webbläsare fungerar ju men så vill jag inte ha det. Finns det verkligen något skäl att INTE använda IE (förutom moraliska) för mig som "normal" användare? Jag ser inte en enda nackdel faktiskt.
Finns det verkligen något skäl att INTE använda IE (förutom moraliska) för mig som "normal" användare? Jag ser inte en enda nackdel faktiskt.
Det skulle väl vara om du dyrkar nydjävulen isf och gillar äppelskruttar. ;)
Är det webbläsarens fel när en sida inte fungerar korrekt? :q
Jag kör alltid med senaste versionerna, men det är inte alltid som den senaste versionen är den bästa.
Jag skulle testa Ikeas köksplanerare häromdagen. Hjälpte inte att jag hade 7 st webbläsare installerade då Ikeas applikation inte fungerade i senaste versionerna.
Nä. Är det användarens?
Nä. Är det utvecklarens?
Nä. Är det utvecklarens?
Ja. Men det hjälper ju inte användaren.
Men det känns som att vi glider lite från ämnet - så det är bäst att någon börjar räkna upp lite djur!
Nej, inte alls. Är det lättare att använda IE (som visar den "felaktiga" sidan rätt) eller få alla utvecklare som inte följer standarden att göra rätt? ;)
Men det känns som att vi glider lite från ämnet - så det är bäst att någon börjar räkna upp lite djur!
Jag kan väl börja då:
elefant, tiger, råtta
Tråden http://www.webforum.nu/showthread.php?t=179697 verkar ha dött ut.
Jag kan väl börja då:
elefant, tiger, råtta
Tråden http://www.webforum.nu/showthread.php?t=179697 verkar ha dött ut.
Ha! Du gick på det! Den som sa det han var det! Du är en tigerelefantråtta!
Lite kul att Microsofts antivirus tycker att datorn är i fara. :)
Den var rolig faktiskt :)
haha, fick den där skiten jag med, "viktig"!? jo tjena, bockade av den där så jag aldrig kommer besväras av skräpbrowser
Vilket är rätt eftersom installationen stänger av ditt antivirus för att kunna installera skiten.
Btw: mitt sista inlägg!
Vilket är rätt eftersom installationen stänger av ditt antivirus för att kunna installera skiten.
Btw: mitt sista inlägg!
Är det så? För jävligt....är glad att jag inte har den där Windows Vista.
Ta du och läs igenom särskilt det andra grönmarkerade stycket:
http://www.webforum.nu/showthread.php?t=182920