Det är ju inte något nytt att filmmakare påstår att skådespelarna själva gör sina stunts i actionfilmer för att skapa en hype. Här är det otroligt genomskinligt. Kolla in filmen och se hur "Tom" åker linbana. Kolla speciellt in handtagen och hur höjden är olika då han kommer ner. Givetvis skulle filmbolagen inte riskera dom hutlösa skadestånd en ev olycka skulle resultera i. http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7915106.ab
Jag förstår inte varför man skulle behöva en stuntman till det där. Det enda han gör är att han åker linbana. Jag ser inte heller någon bluff. Jag längtar även tills fyran kommer ut, de andra tre filmerna var awesome.
...ehh men det är ju det som är stuntet. Hur tror du en stuntman skulle göra? Inte skulle han hålla i ett bälte och glida på en vajer utan skydd.
...ehh men nej det förstod jag också. Däremot tror jag fortfarande inte att dom skulle riskera att utsätta huvudpersonen i ett miljardprojekt för risken att skadas i ett stunt av den typen. (Om det nu är ett så riskabelt stunt som jag fått för mig. Är det inte det så har jag väl fel)
Absolut inte. Gör det inte mer komplicerat än vad det är. Killen åker linbana, det gjorde jag när jag var 5. Om de säger att han gör sina stunts gör han antagligen det, något sådant finns det ingen vits att ljuga om. Har du fler konspirationsteorier man kan få ta del av?
hej
Finns en serie på 4sport som handlar om stuntmän kolla i den så får du se vad en riktig stuntman gör, går just nu på morgonen är repriser. Den visar verkligen vad de gör. Idag visade de en stuntkordinator i en krigsfilm, spännande och intressant att se. De flesta tricken som stuntmännen gör är på professionell nivå och man skall inte göra dem själv.
MVH
Buddaz
286 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e