Nej, sluta gnäll.
Sluta gnäll :q
Det är ju det denna tråd är till för (att gnälla i). Så hade jag tänkt att trådskaparen skulle lösa tråden (på det mest passande inlägg) när han inte längre vill ha nåt gnäll.
60 svar · 3 903 visningar · startad av Lasse H · sida 2 av 4
Något j-a skit skulle jag vilja gnälla på men jag vet inte vad...
Läs frågan i sin helhet →Nej, sluta gnäll.
Sluta gnäll :q
Det är ju det denna tråd är till för (att gnälla i). Så hade jag tänkt att trådskaparen skulle lösa tråden (på det mest passande inlägg) när han inte längre vill ha nåt gnäll.
Jag försäkrar att när detta skrivs står det
Lösningar: 1
För mig i fall någon i forumledningen får ide att avmarkera lösningen på http://www.webforum.nu/showthread.php?t=180041&page=2
Gör ni inte det har då inte jag något att gnälla på.
Red, Ja, allt eftersom tiden går ökar lösningarna. Detta blir ju inaktuellt.
Det kan han inte göra längre då jag precis markerade mitt svar som löst.
Du markerade alltså "ditt svar som löst".
Lösaktiga svar gills ej...
Du markerade alltså "ditt svar som löst".
Lösaktiga svar gills ej...
Pröva med att avmarkera svaret, och
1 Markera ett annat svar som lösning (ditt eget leder inte till att dina lösningar ökar, men markerar du någon annans svar ökar dennes antal lösningar med 1)
2 Låt tråden vara olöst
Helt ditt eget val som trådskapare.
Pröva med att avmarkera svaret, och
1 Markera ett annat svar som lösning (ditt eget leder inte till att dina lösningar ökar, men markerar du någon annans svar ökar dennes antal lösningar med 1)
2 Låt tråden vara olöst
Helt ditt eget val som trådskapare.
Det var väl själve fan...
Jag har varit medlem på ett par, tre dussin forum och några nyhetsgrupper under de senaste 10-12 åren. Jag har aldrig någonsin stött på en människa som är så sjukligt, perverst, patologiskt absorberad av forumets funktioner, och som gjort sig själv till forumpolis/ordningsman, som du. Det ENDA du postar om är ju forumfunktionerna.
Fattar du inte att folk är så jävla trötta på dig att dom spyr, och när du börjar lägga in kommentarer på min profilsida (och kanske hos andras också?) där du ger instruktioner om när och hur jag ska skriva inlägg, då är fanimej måttet rågat.
GE DIG FÖR HELVETE NÅGON GÅNG!!! SKAFFA ETT LIV!!!
Trådskaparen gillade inte lösningen men hade inte ändrat. Därför gav jag tips om hur man ändrar lösning. Fint att många gnäller i denna tråd, men var försiktig med att gnäll utanför.
Gäller inte minst mig själv.
Trådskaparen gillade inte lösningen men hade inte ändrat. Därför gav jag tips om hur man ändrar lösning. Fint att många gnäller i denna tråd, men var försiktig med att gnäll utanför.
Gäller inte minst mig själv.
Det handlar inte bara om den här tråden. Du är ju inne i var och varannan tråd med ditt förbannade och enfaldiga pekpinnande och talar om för folk vad dom ska eller inte ska göra.
Du är helt enkelt en jävla plåga, och om du inte ger dig ska jag fanimej skapa en tråd BARA om dig. I den tråden ska det finnas en omröstning där folk (anonymt) ska kunna be dig dra så långt åt helvete du kan komma.
Har du synpunkter/frågor om funktioner - skriv i forumet som är avsett för detta. Håll dina förbannade fingrar borta från dom andra.
Och alltså: SKAFFA ETT LIV!!!
Till forumledningen: Ni får jättegärna skriva ett mail med liknande innehåll, kanske lite trevligare formulerat, till fåntratten ifråga. Och jag häpnar över att det är just jag, som inte direkt har den största fanklubben på wF, som måste försöka få bukt med honom. T.o.m. jag tycker att Lasp hör hit.
Men det var väl fan vad ni var seriösa då, vi som försöker tramsa bäst vi kan... :bla ;)
De flesta trådar är jag inte inne i men påpekar om jag tycker något är fel. Tack vare det blev det viss ändring i omröstnigar bl a. Gör mig inte mer uppjagad nu utan ta det lungt. Jag kommer nog inte att skriva mer här på ett tag, inte något negativt i alla fall. I så fal blir det via PM till forumledningen.
Ta det lungt nu :h
Jag kommer nog inte att skriva mer här på ett tag,
...och en försvarlig del av wF:s medlemmar ställde sig garanterat upp och applåderade i samma ögonblick dom läste det där.
Men jag tycker faktiskt att du visst ska skriva och inte alls ta en paus eller försvinna. Bara du håller dig till trådarnas ämne och ger blanka jävelen i att ständigt, i snart sagt varenda tråd du deltar i, tala om för medlemmarna hur dom ska förhålla sig till forumet och hantera dess funktioner.
Men det var väl fan vad ni var seriösa då, vi som försöker tramsa bäst vi kan... :bla ;)
Den berömda droppen hände. Sorry.
Frågan är; vad tycker Marina om det här tramset?
Marinan gnäller och tycker att det luktar, faktiskt lite som, lite som död sill!?!
Den berömda droppen hände. Sorry.
Tack och bra rutit. (Rutet kanske?)
/edit
*borttaget*
Äh, jag ångrade mig igen...
Guuuuud vad skönt att få gnälla av sig! Tack Lasse H!
Men herregud ni fattar ju ingenting.
Det här är ingen allmän gnälltråd.
JAG ville ha någonting att gnälla på skrev jag ju i första inlägget....
Och vad får man höra,gnäll gnäll gnäll...och åter gnäll..
Men då fick du ju något att gnälla över, deras gnäll!
Men, vad är det just trådskaparen vill gnälla på då?
Vill tillägga att jag skickade ett PM till nitroetc, innehållande frågan:
"Men trådskaparen kan väl avmarkera det som är markerat och själv markera det han bäst tycker? Ni tar väl inte bort den möjligheten genom att någon i ledningen markerar något?"
och fick svaret:
"Trådskaparen kan fortfarande avmarkera svaret."
Det är alltså frågan i översta raden som är det väsentliga här. Resten passar då bättre i funktotinsavdelningen. :r
Men, vad är det just trådskaparen vill gnälla på då?
Vill tillägga att jag skickade ett PM till nitroetc, innehållande frågan:
"Men trådskaparen kan väl avmarkera det som är markerat och själv markera det han bäst tycker? Ni tar väl inte bort den möjligheten genom att någon i ledningen markerar något?"
och fick svaret:
"Trådskaparen kan fortfarande avmarkera svaret."
Det är alltså frågan i översta raden som är det väsentliga här. Resten passar då bättre i funktotinsavdelningen. :r
Jag känner att jag blir alldeles mossig i huvudet när jag läser dina inlägg.
Svaret på frågan "Men vad är det just trådskaparen vill gnälla på då?" kanske ges i inlägg #6. Kollade det nu, men idag är det kanske något annat trådskaparen vill gnälla på.