Ska ladda ned drivrutin till en simpel HP F380 Deskjet skrivare. Jag behöver bara själva drivrutinen och inte all hp:s kringprogramvara. En exe-fil på 362 MB! Kan inte pappskallarna ge oss ett alternativ med BARA drivaren?
Dessutom strejkar min router just på just exe-filer!
Hmm, jobbar istortsett med att utse utvecklare till pappskallar, men kommer inte på något just nu :/
Däremot känns det lite smått irriterande att när man har gått ifrån sitt ACE nätaggregat (300kr) till ett Corsair PSU (1300kr) så får man skärmflimmer på skärmen när jag spelar.
Återkommer när jag kommer på nåt
Ska ladda ned drivrutin till en simpel HP F380 Deskjet skrivare. Jag behöver bara själva drivrutinen och inte all hp:s kringprogramvara. En exe-fil på 362 MB! Kan inte pappskallarna ge oss ett alternativ med BARA drivaren??
Att jag aldrig lyckas komma i säng i vettig tid när jag ska jobba dagen efter. Det är nog en gen som ligger långt tillbaka i den drydianska generationen. Jag vet inte om jag vill bli av med den heller, den har ju sin charm. :P
Att upptäcka att Windows kraschar och att Linux tuggar på för evigt med läsfel vid nästa uppstart, och inte man vet varför.
Dock löste det sig ganska snabbt. hda3 var en utökad partition som med den raden fick ett nytt boot record, som fick alla OS att spy. Jag fick manuellt redigera MBR så gick det att bota, även om datat i den utökade partitionen är oåtkomligt för stunden.
255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25