webForumDet fria alternativet

Ja, fem.

Småprat

11 svar · 1 207 visningar · startad av LeonL

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg
Frågan#1

- Fem.
- Lycka till.
- Ja, fem.
- Fem, varför då?
- Jaa.
- Varför?
- Fem.
- Varför just fem?
- Jaa.

:e :e :e

PHEM

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

Hahaha..

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Skitkul. Not.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Danne V skrev:

Skitkul. Not.

För cirka ett halvår sedan beslutade jag mig för att sluta besöka wF, på grund av att stämningen hade sänkts rejält. Ja, faktiskt så tycker jag att Danne V är en stor orsak till detta. Nu ser jag verkligen att mitt beslut var rätt. Tråkigt att inget har förändrats, med tanke på den flera sidor långa tråden om just Danne V i staff-forumet (sträcker sig flera år tillbaka).

Stötte på detta roliga och gulliga klipp på den här kvinnan, och tänkte bara dela med mig lite. Hoppas att ni som gillar det uppskattar det, och att ni som inte gillar det drar er för att sprida negativ stämning. (Inte sagt att man inte får dock, fritt forum liksom. :bire)

Nu drar jag min kos igen. På återseende!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

LeonL, all respekt men att snacka staff i caféet har aldrig varit särskilt populärt. Faktiskt riktigt korkat om du frågar mig och jag förstår inte vitsen heller faktiskt.

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

LeonL skrev:

För cirka ett halvår sedan beslutade jag mig för att sluta besöka wF, på grund av att stämningen hade sänkts rejält. Ja, faktiskt så tycker jag att Danne V är en stor orsak till detta. Nu ser jag verkligen att mitt beslut var rätt. Tråkigt att inget har förändrats, med tanke på den flera sidor långa tråden om just Danne V i staff-forumet (sträcker sig flera år tillbaka).

Stötte på detta roliga och gulliga klipp på den här kvinnan, och tänkte bara dela med mig lite. Hoppas att ni som gillar det uppskattar det, och att ni som inte gillar det drar er för att sprida negativ stämning. (Inte sagt att man inte får dock, fritt forum liksom. :bire)

Nu drar jag min kos igen. På återseende!

Wow. Jag, som också bott i främmande land och kämpat med ett obekant språk, tyckte bara synd om tjejen och fann ingen humor alls i situationen.

Det klarade du alltså inte av, utan blev så gränslöst sårad att du måste "ge igen" med allt du har, inklusive personlig kritik och referera till långa trådar i staff-forumet.

Patetiskt. Man undrar ju hur gammal du är.

Och om staff vill diskutera mig i ett slutet forum så bjuder jag på det. ;)

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Lägg till ett till fem och snacka om det istället.

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Klippet gav mig ett rejält skratt (inget hånskratt mot kvinnan, utan mer åt hela situationen) men trådarna under var ingen kul läsning...

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Undrar varför inte hennes man som tydligen var med i studion kunde sitta med och hjälpa till lite, Uppenbarligen så var kvinnan inte speciellt bra på det svenska språket och kunne nog behövt lite hjälp...

Jaha, det är en länk PHEM längst ner, där det är hämtat ifrån. Såg inte det först.

Medlem sedan okt. 20031 000 inlägg

-Ja.
-Jaaa.
-Jahaaa.
-Okej.
-Jaaa.
-Jaaa hehe.

Det var skoj faktiskt :)

5 är väl antagligen hennes lyckotal helt enkelt?

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)