Hon säger att hon har sitt heliga strykjärn inlåst i en garderob och ska köpa ett nytt för dagligt bruk.
Hahaha.. vad gör den för nytta i garderoben, helgar kvalster och damm? lol.
14 svar · 1 482 visningar · startad av Choronzon
http://www.dn.se/nyheter/varlden/jesus-uppenbarar-sig-pa-ett-strykjarn-1.1003750
Eller är det så att han kollar kollektionen? Han kanske kollar kommer från Urban Outfitters för att se så inga har kollektivavtal. Jag tycker det är fantastiskt att allt kul verkar hända i USA, måste bara åka dit snart så jag får träffa någon av dessa fantastiska människor. :p
Vid närmare eftertanke.. liknar det inte Ronnie James Dio lite grand?
Hon säger att hon har sitt heliga strykjärn inlåst i en garderob och ska köpa ett nytt för dagligt bruk.
Hahaha.. vad gör den för nytta i garderoben, helgar kvalster och damm? lol.
Det känns som om man kan få det brända till vad som helst om man bara vill :p
Tycker folk ser jesus lite här och var nu för tiden. Men kan man se framtiden i en kaffesump och och höra "andar" tala så varför inte...:-)
Mest skrämmande är att "nyheter" som dessa når världsmedier och tidningar som DN (aftonbladet kan jag förstå).
Mer icke-nyhet än så här kan jag faktiskt inte tänka mig...
Herregud. :e
Budskapet är kanske att vi ska ta oss ett järn..? ;)
Budskapet är kanske att vi ska ta oss ett järn..? ;)
Eller att vi ska få stryk... ;)
Den amerikanska kvinnan, som är en djupt religiös katolik, skildes nyligen från sin man och fick sparken från jobbet, rapporterar tidningen Eagle Tribune.
Han dök bara upp för att hånskratta åt henne, tror jag.
Den amerikanska kvinnan, som är en djupt religiös katolik, skildes nyligen från sin man och fick sparken från jobbet, rapporterar tidningen Eagle Tribune.
Han dök bara upp för att hånskratta åt henne, tror jag.
Haha, så grymt! Men alltså såna här extremt religiösa blir ju bara lustiga. Var det inte nån skum gammal kaka som föreställde Jesus, i US? Eller var det en potatis? lolool..
Annars kan man ju säga att han gick upp i rök...
Snacka om att stryka Jesus medhårs.
Haha, så grymt! Men alltså såna här extremt religiösa blir ju bara lustiga. Var det inte nån skum gammal kaka som föreställde Jesus, i US? Eller var det en potatis? lolool..
Jag hade för mig att det var en cornflake, men när jag sökte efter det gick det så här
Do you see Jesus in this cornflake?
Some man is trying to sell a a literal "cornpop" from the cereal on Ebay for 10 grand, ...I can't really see it, I hate people who try to make money off these things. Here is the link.\* 10 months ago \* (Tiebreaker)Additional Details
http://tinyurl. com/2g9mqh10 months ago
(delete space just before com)10 months ago