webForumDet fria alternativet

Svininfluensans sociala konsekvenser..

Politik & samhälle

7 svar · 776 visningar · startad av Melitta

Medlem sedan sep. 2003448 inlägg
Frågan#1

Var ner på vårdcentralen idag och testade mig för svininfluensan :/ Verkar tyvärr inte bättre än att jag faktiskt fått den men provsvaren kommer först nästa vecka så vi får se.

När jag kommit hem skrev jag detta inlägg på bloggen: http://blogg.hjd.se/2009/11/20/smittad-av-svinis/
En timme senare snackade jag med en polare via msn som skickade denna bild, notera vem som sitter på flotten: http://blogg.hjd.se/2009/11/20/tack-mina-vnner/ (Humor)
Ungefär samtidigt ringer min personalchef och undrar när jag blivit sjuk och om risken för att jag skulle smittat mina kollegor var stor :/ Inte ett enda krya på dig, tack och bock..
Ska fan byta vänner tror jag.
Nöff på er.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Polaren som kör taxi fick en körning på displayen med texten "Befarad baconfeber" (okej, det stod inte så men ni förstår poängen) och ingen - INGEN - ville ta körningen förrän de hittade en som redan var vaccinerad.

Medlem sedan sep. 2003448 inlägg

Ja du ser, fick med mig ett fint munskydd att ha på mig när jag skulle in på apoteket :D

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Snart kommer de och hänger upp en grissvans på dörren så att dina grannar ska veta.

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Jag tror svininfluensan är ett PR-trick av Knorr.

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Danne V skrev:

Jag tror svininfluensan är ett PR-trick av Knorr.

haha! Ja den var ju ganska bra.. :P

Medlem sedan feb. 20072 750 inlägg

Melitta skrev:

Var ner på vårdcentralen idag och testade mig för svininfluensan :/ Verkar tyvärr inte bättre än att jag faktiskt fått den men provsvaren kommer först nästa vecka så vi får se.

Iish så trist, hoppas det bara är en vanlig retsam flunsa, krya på dig! (:

Medlem sedan aug. 2004374 inlägg

Melitta, krya på dig!

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
121 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
132 ms — ändringar (db)