webForumDet fria alternativet

Polar price på tv 4

Småprat

12 svar · 1 155 visningar · startad av Mad Monkey

Medlem sedan jan. 2006278 inlägg
Frågan#1

Jag kolla just på tv4
Riktigt jävla uselt!!!
Tilde var toppen ..bra frågor .. och artisterna gjorde ett helt OK jobb med Don´t give up och Sledgehammer... MEN !! MARIT BERGMAN !!! VEM FAEN BJÖD IN DEN JÄVLA LOOSERN !!! HON E JU GLÖMD OM 2-3 ÅR ...VARFÖR !! HON VISTE JU INTE ENS VEM PETER GABRIEL VAR ???!! men va faen !!... och visst ...man kanske inte tillhör den generationen som vet att PG plocka hem 7 av 11 MTV awards back in 86 ...men vae faen !! Vem Fan bjöd in henne ?

Redigerat med anledning av webForums regler §1.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Web-Tor alternativt forumledare@webforum.nu.

Web-Tor
Moderator, webForum

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Tja, hittills efter alla år har hon inte blivit bortglömd, så varför skulle hon bli det om 2-3 år?
Och vem är Peter Gabriel?

som jag sa ! du kanske inte tillhör den gen som uppskattar Peter Gabriel så ...
För din info skall jag nämna att PG har gjort en av 80 talets största hits... Sledgehamer ... och med den så vann han 7 av 11 MTV awards 1986 ... vilket ingen har gjort sen dess.. (fast nu e ju MTV priser = skit ) ... men på 80´och 90-talet så betydde det ALLT !
Marit Bergman blev intervjuad av Tilde och medgav att hon inte hade lyssnat så mykt på PG
och inte visste så mykt om hans musik ... Och då är min fråga ?? VA faen hade hon där å göra ??? Hon är en dvärg i jämförelse med PG .. och andå har hon mage att ställa upp på en intervju ... där hon inte ens kan säga att hon hört hans musik !??? !!! Hon kan möjligen få gig på vikingline om 5-10 år... om hon har tur ..
PG säljer ut globen 2 ggr om efter 40 år i branchen !!!????

Tror DU att hon får polarpriset om 30-40 år ?? Knappast !

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Web-Tor alternativt forumledare@webforum.nu.

Web-Tor
Moderator, webForum

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Jösses.....

Lägg ner ! eller SMLFB !

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

SMLFB?

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Som man ligger får (man) bädda? Nä, jag vet inte.
Apan verkar galen som alltid när han framträder här, och jag hoppas ingen protesterar alltför mycket om den här tråden råkar halka över till cafét.

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Att PG skrev Sledgehammer på 80talet är väl inget mot vad han gjorde som låtskrivare och förgrundsfigur för Genesis på 70talet. Kom in i matchen.

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

@nders skrev:

SMLFB?

Tror det betyder "Spela Monica Lewinsky För Barnen" men är osäker.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Både PG och PC gjorde sina bästa och mest minnesvärda låtar som solo artister ! Inte i Genesis ! Genesis var OK ... inte mer ...
Ja nu vet jag varför jag hatar i stort sett alla människor :)

och sen vill jag bara säga att Marit Bergman kan SMLFB :)

Stäng av mig från detta forum ...för jag klarar inte av alla idioter, tattare och luffare...
Må fan pissa i er frukostyoghurt !!!

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Oj, det var värst. Det är inte lätt att vara du! Hoppas folk omkring dig märker av dina problem och ser till att du får professionell hjälp.

Hoppas allt löser sig för dig! :)

Medlem sedan juni 20004 308 inlägg

Det borde finnas en lag mot att cement i sandlådor. Folk blir så kinkiga när dom blir äldre.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)