Jag kolla just på tv4
Riktigt jävla uselt!!!
Tilde var toppen ..bra frågor .. och artisterna gjorde ett helt OK jobb med Don´t give up och Sledgehammer... MEN !! MARIT BERGMAN !!! VEM FAEN BJÖD IN DEN JÄVLA LOOSERN !!! HON E JU GLÖMD OM 2-3 ÅR ...VARFÖR !! HON VISTE JU INTE ENS VEM PETER GABRIEL VAR ???!! men va faen !!... och visst ...man kanske inte tillhör den generationen som vet att PG plocka hem 7 av 11 MTV awards back in 86 ...men vae faen !! Vem Fan bjöd in henne ?
som jag sa ! du kanske inte tillhör den gen som uppskattar Peter Gabriel så ...
För din info skall jag nämna att PG har gjort en av 80 talets största hits... Sledgehamer ... och med den så vann han 7 av 11 MTV awards 1986 ... vilket ingen har gjort sen dess.. (fast nu e ju MTV priser = skit ) ... men på 80´och 90-talet så betydde det ALLT !
Marit Bergman blev intervjuad av Tilde och medgav att hon inte hade lyssnat så mykt på PG
och inte visste så mykt om hans musik ... Och då är min fråga ?? VA faen hade hon där å göra ??? Hon är en dvärg i jämförelse med PG .. och andå har hon mage att ställa upp på en intervju ... där hon inte ens kan säga att hon hört hans musik !??? !!! Hon kan möjligen få gig på vikingline om 5-10 år... om hon har tur ..
PG säljer ut globen 2 ggr om efter 40 år i branchen !!!????
Tror DU att hon får polarpriset om 30-40 år ?? Knappast !
Som man ligger får (man) bädda? Nä, jag vet inte.
Apan verkar galen som alltid när han framträder här, och jag hoppas ingen protesterar alltför mycket om den här tråden råkar halka över till cafét.
Både PG och PC gjorde sina bästa och mest minnesvärda låtar som solo artister ! Inte i Genesis ! Genesis var OK ... inte mer ...
Ja nu vet jag varför jag hatar i stort sett alla människor :)
och sen vill jag bara säga att Marit Bergman kan SMLFB :)
Stäng av mig från detta forum ...för jag klarar inte av alla idioter, tattare och luffare...
Må fan pissa i er frukostyoghurt !!!