Helikopter
Ska vaxa tomtens vagn om han ger mig detta:
Helikopter och radio
ändringar, jag tjuvstartade och beställde radio häromdagen, nu vill jag bara att tomtefar ska välsigna mig med en snurra
50 svar · 5 720 visningar · startad av Lasp · sida 3 av 3
Nu börjar önskelistorna strömma in: Hej! Hoppas allt är bra med er?! Om ni undrar vad jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent så önskar jag mig bara pengar för att jag håller på att spara till en LCD- TV. I år gör jag det väldigt lätt för er! Ha det bra! MVH Ett av Edra BarnBarn
Läs frågan i sin helhet →Helikopter
Ska vaxa tomtens vagn om han ger mig detta:
Helikopter och radio
ändringar, jag tjuvstartade och beställde radio häromdagen, nu vill jag bara att tomtefar ska välsigna mig med en snurra
Visst är det väl härligt med bestämda barnbarn säger Lasp :e
Väldigt praktiskt med bilder och allt. för att bli fulländad borde dock även artikelnummer vara med.
Själv önskar jag mig en tio till femton tumstockar (millimeterstockar) då jag har en förmåga att förlägga dessa.
Hej
Rolig läsning det här. Jaha känner mig för gammal att önska något. Är enda barnet så jag brukar ibland få åtminstone 1 sak som jag önskar mig vilket i år är ett par löparskor och annan utrustning som hör till löpning annars är det gamla vanliga som är kläder,böcker,parfym med mera som man brukar få vilket jag inte har något emot att få.
MVH
Buddaz
Nu kom en önskelista för detta året, jag måste ju nästan följa upp denna tråd:
Hej!
Av er önskar jag mig en tur till http://hepshop.e-butiken.se/
där det finns fina grejer till både häst och ryttare.
Butiken ligger i Påarp.
Kram från Xxxxx. <3
Så det är väl bara att ladda med kreditkorten Säger Lasp :)
Jag önskar mig ett jobb i julklapp eller ett anställningsavtal..
Har varit arbetslös i 14 månader om några dagar. Så om ni har något jobb för en kille med truckkort, 2 års erfarenhet inom handel så får ni gärna skicka PM :P
Själv har jag extremt svårt för att önska mig något.
Vill jag ha det så köper jag det, är det för dyrt kan jag inte med att önska det. Det brukar sluta med kalsonger och strumpor, som jag faktiskt börjar uppskatta nu. Måste ha något med åldern att göra... :P
Presentkort på kläder eller i butiker med sport/klädanktning. Presentkort är förövrigt klart underskattat. Det ger användaren stor valfrihet att köpa det som behövs. Perfekt!
Presentkort är klart överskattat. Som kontanter fast låst till en affär. Kul när man hittar just det man vill ha i en annan liknande affär eller – ännu värre – butiken där presentkortet är giltigt går i konkurs.
Detta i kombination med regler som begränsar giltighetstiden och att växel ej betalas ut gör ju det hela till en dålig affär för alla utom affären.
Man flaggar ju givetvis på förhand vilken eller vilka butiker som är aktuella. Ofta bränner man väl presentkorten rätt snabbt, iaf brukar jag be om presentkort i butiker där jag är frekvent återkommande köpare.
Jag önskar mig ett jobb i julklapp eller ett anställningsavtal..
Har varit arbetslös i 14 månader om några dagar. Så om ni har något jobb för en kille med truckkort, 2 års erfarenhet inom handel så får ni gärna skicka PM :P
Skaffa en gedigen it-utbildning så får du förmodligen jobb direkt.
Skaffa en gedigen it-utbildning så får du förmodligen jobb direkt.
Kan bli svårt när jag redan har utnyttjat alla veckor av CSN för en yrkesutbildning. Däremot är jag intresserad av att gå en utbildning som nätverkstekniker på högskolan här i stan.
Måste därför bekosta mina egna studier på Komvux för att läsa upp mina betyg.
Tack ändå för förslag! :)