Grattis @nders! :D
Nästa gång jag skriver här...
36 svar · 2 187 visningar · startad av @nders · sida 2 av 2
Frågan, av @nders
... gör jag det som äkta make! Hoppas ni får en bra dag - jag tänker iaf ha det! :)
Läs frågan i sin helhet →Grattis! :f
Hoppas att det gick bra och i så fall, GR@TTIS :birp
Dagen blev fullkomligt fantastisk!
Allt blev totallyckat, och det var en hel del wF-inblandning också - toastmaster var Rikard, och för underhållningen stod bassebhu och aleborg (och hans goding Elisabeth - måste nämnas trots att hon inte är wF:are). Palle utförde erotisk dans och emission drack upp all sprit.
Vackert!! Lycka till som äkta make (y)
Fast.. Vi hade väl kanske velat se den erotiska dansen av Palle också :e
:) :)
Vackert! (y)
skitsnyggt! :bire
Fint! Du ser väldigt stolt ut på fotot (y)
Hoppas ni hade samma fantastiskt fina höstväder som vi hade i Stockholm, perfekt höstbröllopsväder :). Blir det bröllopsresa nu?
sgtpepper skrev:
Hoppas ni hade samma fantastiskt fina höstväder som vi hade i Stockholm, perfekt höstbröllopsväder :).
Vädret var absolut helt ok - lite grått men uppehåll. Man ska inte klaga! :)
sgtpepper skrev:
Blir det bröllopsresa nu?
Vi har inte riktigt bestämt nåt - men det är klart att vi ska åka på bröllopsresa! Vi vet inte var eller när eller hur länge, men nu ska vi börja fundera på vad vi vill.
- - - - -
Tack alla, förresten! :)
Tack själv @nders, det var ett fantastiskt vackert bröllop, jag kan inte ens prata idag, får inte fram ett ljud trots att du avlastade mig med sången flera gånger under kvällen! :birp
Grattis, snabeln! :birp :birp
Mycket vackert bröllop, och jedrans vilket party det blev! :e :f
Är det nån som sett mina strumpebandshållare? :OO
Gratulerar, förstås!
aleborg skrev:
Tack själv @nders, det var ett fantastiskt vackert bröllop, jag kan inte ens prata idag, får inte fram ett ljud trots att du avlastade mig med sången flera gånger under kvällen! :birp
Hoppas du inte kallar det där jag gav mig på för sång...
Men man måste ju bjucka lite på sig själv. :e