Liten? herre jösse vilken flotig pizza du har där. :)
Jag beställde en vanlig pizza i helgen, men när jag öppnade lådan så tyckte jag den var lite liten... så vad tycker ni, var pizzorna större förr?
34 svar · 2 300 visningar · startad av Quid
Jag beställde en vanlig pizza i helgen, men när jag öppnade lådan så tyckte jag den var lite liten... så vad tycker ni, var pizzorna större förr?
Liten? herre jösse vilken flotig pizza du har där. :)
Ingick alla den där pizza-salladen också?
HAHA, vilken jävla blick mot pizzan du har där! :D
Tänk dig 3 minuter senare, endast några kanter kvar :e ....... hehe ..... du stirrar på den där pizzan som ett hungrigt lejon stirrar på en antiloop innan anfall.
Jag hade ju velat se farbror smälla i sig pizzan! Jag fick genast en bild av katten Gustaf som hivar i sig lasagne för ögonen... :e
Inte trodde jag du beställde in förrätt...
fiddler skrev:
Inte trodde jag du beställde in förrätt...
Bruschan vet hur det funkar! Han beställde givetvis även efterrätt. Huvudrätten fick fotas utomhus...
bassebhu skrev:
Bruschan vet hur det funkar! Han beställde givetvis även efterrätt. Huvudrätten fick fotas utomhus...
Now we're talking!
bassebhu skrev:
Underbart :moose
Men va tusan, har storleken betydelse nu?
Så mycket sallad! Tänker du på figuren? :birp
:)
va inte dietister bättre förr kan man ju undra.
ses om 10 år då du ligger på sjukhuset med hjärtproblem eller fått en stroke.
lådorna var mindre förr :)
Danny skrev:
lådorna var mindre förr :)
Näe.. det är nu lådorna är mindre.. Du vet, när folkt börjat tänka på grön miljö och bevara skogarna och sådana dära saker.
mayday skrev:
ses om 10 år då du ligger på sjukhuset med hjärtproblem eller fått en stroke.
Japp, då ska jag tacka dig för att du betalar... §e
Mysko skrev:
Ingick alla den där pizza-salladen också?
4 ingick, men jag tog 2 extra för jag var lite hungrig... :P
Pizzasalladen är det godaste ju! En gång beställde jag lasagne på lokala pizzerian och frågade om jag fick en sallad också. De tittade konstigt på mig...