webForumDet fria alternativet

Nu går jag mot rött!

Småprat

50 svar · 2 525 visningar · startad av Dryden · sida 3 av 3

Frågan, av Dryden

Aftonbladet "i all ära" men är det ett skämt? Om inte, så är det sluttryckt vid övergångsställen. :p ;) <http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article3062336.ab>

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Shit, nu inser jag ju att ju är ett kors, det funkar inte. Att istället köra skulle vara en klar gliring mot anti-kosmisk satanism, och de olika *-resize pekar ju antingen uppåt eller åt höger (dvs åt himlen eller österut, klart kristet) eller neråt eller vänster (helvetet/left hand path) så det blir inte sekulärt hur man än gör. Vi får typ använda "wait" eller nåt.

J. Rönnberg skrev:

Helt klart, sedan går alla wFare ut med svarta påsar och täcker över alla dessa ondsinta stolpar ;) :moose.

Heh, nej, lägg bara till ett lillfinger så är jag nöjd §e

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

spango skrev:

Shit, nu inser jag ju att ju är ett kors, det funkar inte. Att istället köra skulle vara en klar gliring mot anti-kosmisk satanism, och de olika *-resize pekar ju antingen uppåt eller åt höger (dvs åt himlen eller österut, klart kristet) eller neråt eller vänster (helvetet/left hand path) så det blir inte sekulärt hur man än gör. Vi får typ använda "wait" eller nåt.

Heh, nej, lägg bara till ett lillfinger så är jag nöjd §e

Finns ju andra alternativ ocksp:

Medlem sedan aug. 20082 inlägg

hjälp men inköp av bärbardator

Hej !
jag ska köpa en bärbar dator och utvecklingen har gått så fort att jag hänger inte med. Hur mycket minne på datorn och grafik kortet behövs för att köra spel på en bärbardator. Tacksamt för svar.
MVH / Dan

artmin skrev:

Hej !
jag ska köpa en bärbar dator och utvecklingen har gått så fort att jag hänger inte med. Hur mycket minne på datorn och grafik kortet behövs för att köra spel på en bärbardator. Tacksamt för svar.
MVH / Dan

Oj då... nu hamna du nog i liiite fel tråd med den frågan. :stud

Men du bör ha något som är klart bättre än dessa två uppsättningar i alla fall..

• Dell XPS M 1730
Intel Centrino 2,20 GHz, 4 MB L 2-cache, 2 Gb ram, 200 Gb hårddisk, Dual NVIDIA® GeForce® Go 8700M GT-grafik med NVIDIA SLI-teknik, 17-tums skärm. Pris: 24 490 kr.

• Asus G 1 S Intel Centrino 2,20GHz, 4MB L2 cache, 2 Gb ram, 160 Gb hårddisk, NVIDIA GeForce 8600M GT GPU, External 256MB GDDR3 VRAM. 15,4-tums skärm. Pris: 12 990 kr.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Jag tycker du ska ha en dator utan händer, kors eller pilar, för det kan bara bli fel och kränkande.

spango skrev:

Jag tycker du ska ha en dator utan händer, kors eller pilar, för det kan bara bli fel och kränkande.

:OO en dator utan händer, kors eller pilar.. får man ha en dator med händer på? :q (jag menar det blir ju svårt annars.. )

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Köp en tjejdator. Alltså en dator med mus. :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Medlem sedan dec. 2006608 inlägg

silfver skrev:

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1585911.svd

Äntligen! Hoppas det verkligen går till botten med det här.
Det daltas alldeles för mycket med de kristna. §jr

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg
Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg
259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)