Vad får jag för att jag är med i undersökningen då?
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.
silfver
Moderator, webForum
10 svar · 682 visningar · startad av cyeclone
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.
silfver
Moderator, webForum
Vad får jag för att jag är med i undersökningen då?
SirPeter: Du är med i tävligen om 5st USB-minnen av märket Scandisk.
cyeclone skrev:
SirPeter: Du är med i utlottningen av 5st USB-minnen av märket Scandisk.
Med andra ord i princip ingenting då alltså.
Ditt inlägg är alltså att klassas som reklam för siten, eller som det brukar kallas i folkmun, SPAM.
Ajajaj, trist.
Reklam? För ett frågeformulär då eller? Vi gör en marknadsundersökning och dom som deltar i detta har chansen att vinna. Så du Får ju chansen, alla kan inte alltid vinna.
Tycker du då att vi skulle skickat ett USB-minne till alla som var med i denna undersökning, säg att det blir 500st alltså cirka 59500kr?
Då är det ju ett lotteri, har du tillstånd till det?
har svarat...
cyeclone skrev:
Reklam? För ett frågeformulär då eller? Vi gör en marknadsundersökning och dom som deltar i detta har chansen att vinna i utlottningen. Så du Får ju chansen, alla kan inte alltid vinna.
Tycker du då att vi skulle skickat ett USB-minne till alla som var med i denna undersökning, säg att det blir 500st alltså cirka 59500kr?
Det är ju inte direkt så att någon här har begärt att få denna info. Oönskad reklam brukar som sagt klassas som just spam, eller hur?
Som sagt, hur är det med tillstånd för lotteriet
Bra länk om detta http://www.lotteriinsp.se/sv/Skillnaden-mellan-lotteri-och-tavling/
Hoppsan, nu skickade jag iväg ett mail helt plötsligt med lite info. :e
Tråden stängd med anledning av webForums regler §2.
silfver
Moderator, webForum