...om man har semester fr o m v27 så är det ju bara 9 arbetsdagar kvar, om man är ledig på midsommar vill säga :) http://www.kalender.se/ inte långt kvar som sagt... ahhh... 4 veckor black-out
Väldigt nära semester nu...
53 svar · 2 841 visningar · startad av DanneSt · sida 2 av 3
Frågan, av DanneSt
När denna dag är avverkad är det bara 4 arbetsdagar kvar till SEMESTERN!!! :bire Har ordnat det så för mig att det blir hela 8 veckor i år! :birp Jag är så lyyyyyklig, jag är så lyyyyyycklig...!
Läs frågan i sin helhet →@nders skrev:
Nä, inte direkt. Jag hamnade i kläm i ett företagsuppköp - det fanns ingen plats för mig i den nya organisationen helt enkelt. Dvs "uppsagd på grund av arbetsbrist". :)
Oki, men då får man säga grattis till nyjobbet dårå! :bire
obelix skrev:
sjukskriven ;)
Hmmm, ajdå. Hoppas tillvaron funkar för dig ändå! :l Och krya på're! :)
Danny skrev:
...om man har semester fr o m v27 så är det ju bara 9 arbetsdagar kvar, om man är ledig på midsommar vill säga :) http://www.kalender.se/ inte långt kvar som sagt... ahhh... 4 veckor black-out
Och om man är ledig från och med midsommar så är det bara 4 arbetsdagar kvar, som sagt... :e
10 timmar kvar. :P
tycker du ska hålla truten :)
Sju timmar kvar att jobba nu. :)
Danny skrev:
tycker du ska hålla truten :)
Hehe, ok, jag loooooovar... §jr
8 timmar kvar. Ops. :moose
DanneSt skrev:
Hehe, ok, jag loooooovar... §jr
8 timmar kvar. Ops. :moose
Jag ska tänka på dig sista veckan av semestern när jag ligger där och glassar på beachen
Danny skrev:
Jag ska tänka på dig sista veckan av semestern när jag ligger där och glassar på beachen
:h Och vilken vecka är det då? Misstänker att jag fortfarande har semester då faktiskt... §e
...vissa har det bra ställt :( :birp
Väldigt nära slutet av semestervecka 1:8! :h
Denna första vecka har bestått av idogt snickrande på ungarnas lekstuga. Krav från frugan att den skall vara fix & färdig till minstingens 2-årsdag, nu på onsdag...
väldigt nära början på semestervecka 1:4 :)
fick jobba över lite för att hinna ha semester, men det har varit en bra dag, fick löneförhöjning också (y)
Gick på semester för 2 timmar och 22 minuter sedan :D
Danny skrev:
fick jobba över lite för att hinna ha semester, men det har varit en bra dag, fick löneförhöjning också (y)
Congratz!! (y) (y)
Danny skrev:
Inte nog med det, nu har det släppts endagarsbiljett till Way out west och Neil Young så jag bokade det också!! Sjukt bra dag!!! Tack DanneSt :f
Danny skrev:
Inte nog med det, nu har det släppts endagarsbiljett till Way out west och Neil Young så jag bokade det också!! Sjukt bra dag!!! Tack DanneSt :f
Haha, härligt!!
Själv har dagen åxå varit kanon! Hann snickra på en jädrans massa idag, sen kom trevligt besök som vi bjöd på kanongod rabarberochhallonpaj med vaniljglass, sen när de gått hem grillade vi lax som blev himmelsk! Nu sitter vi och smuttar på kall sirlig vitt Lindemans medans ungar sover sött och jag letar efter en bra film att titta på! Sommaren är skööööön!! (y) :e
...hehe, det verkar som du klarar dig också :bire