zcorpan skrev:
Lika gott idag... :)
haha .... kul med den bärbara datorn bakom där urfokus. .... :L känner igen mig.
Äta och pilla på datorn går riktigt bra ihop. :)
28 svar · 1 631 visningar · startad av zcorpan · sida 2 av 2
Simon ♥ Mathilda säger (21:27): mmmm det här var inte dumt det Simon ♥ Mathilda skickar: Överföringen av Image005.jpg är färdig. Edwin säger (21:28): sweet Simon ♥ Mathilda säger (21:29): grymt gott och lättlagat Simon ♥ Mathilda säger (21:29): fried salad with raw chicken Edwin säger (21:29): r.. raw Simon ♥ Mathilda säger (21:30): i'd like a bloody beef
Läs frågan i sin helhet →zcorpan skrev:
Lika gott idag... :)
haha .... kul med den bärbara datorn bakom där urfokus. .... :L känner igen mig.
Äta och pilla på datorn går riktigt bra ihop. :)
Både mAx i Linköping och McD i Alvik fick besök av mig idag. Shit vad nyttig man är... :e
Frisco mål på max till lunch
Tagliatelle med köttfärs- och arrabbiatasås. Smaskens. =)
Lasange... Nästan ett kilo nötfärs, sen cocktailtomater, små champinjoner, paprika, lök, morötter, krossade och passerade tomater, tomatpuré och prästost ovanpå och kanske nåt annat som jag glömmer nu. Jo lasangeplattor förstås och salt och peppar. :) Edit: och mjölk och vetemjöl. Edit2: och en nypa strösocker.
Kom igen nu wF:are! Ta kort på maten! Jag vet att ni har kameramobiler så det finns inget att skylla på! ;)
Tagliatelle med krämig italiensk ost, små tomater frästa i olivolja och oregano. Samt ugnsgrillad limelax, blev en del över för morgondagen...mmmm gott! :f
Tre mackor, en liter proteinpulverdryck, pyttipanna med broccoli och en halv mjuk pepparkaka, plus en liter mjölk (vilket blir totalt två liter..).
Lunch: Kokt fisk med purjolöksås.
Middag: Fläskpannkaka.
Dags att äta något igen känner jag, vad det nu blir så blir det att äta ute...:-)
Jag åt en curryburgare med bacon.