En finsk medmänniska ringde mig nyligen & pratade på bästa möjliga finsk/engelska i dag & behövde delar till sin Saab 9-5. Inget konstigt med det, dock hade han en kul förklaring till varför delarna behöver skickas till Bratislava:
På IT-sidan hör man ju inte så mycket roligt. Däremot i taxibilen!
Två kvinnor, 25-30, pratar om Melodifestivalen, efter finalen i Globen, senare på kvällen. Jag frågar om tjejerna i finalen var snygga och vi pratar lite om det. Själv gillade jag tjejna i "I Love Europe", primärt för de trevliga formerna.
Den rätt snygga tjejen i baksätet ger ett råd till sin kompis i framsätet. "Gift dig aldrig axel löst. Det ser naket ut."
Oj, vad jag skrattade!!
Det kanske inte är så roligt här och nu. Men där och då var det hysteriskt kul! Kanske bland det roligaste som sagts. Dessutom vet jag ju var hon bor...! :-)
På IT-sidan hör man ju inte så mycket roligt. Däremot i taxibilen!
Två kvinnor, 25-30, pratar om Melodifestivalen, efter finalen i Globen, senare på kvällen. Jag frågar om tjejerna i finalen var snygga och vi pratar lite om det. Själv gillade jag tjejna i "I Love Europe", primärt för de trevliga formerna.
Den rätt snygga tjejen i baksätet ger ett råd till sin kompis i framsätet. "Gift dig aldrig axel löst. Det ser naket ut."
Oj, vad jag skrattade!!
Det kanske inte är så roligt här och nu. Men där och då var det hysteriskt kul! Kanske bland det roligaste som sagts. Dessutom vet jag ju var hon bor...! :-)
Tror nog att det var roligare i dess kontext.. :)
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e