Jag hittade denna sida, och de verkar ha allt jag nånsin kan vilja tanka. Men de rackarna vill ha mitt kreditkortsnummer. Är detta en seriös sida, tro? Någon som har prövat sidan?
Är denna sida seriös?
15 svar · 962 visningar · startad av nitro2k01
Varför kommer man till denna sida när man klickar på länken?
http://youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Sen kan du ju alltid använda ett E-kort istället för ditt rikitga kontonummmer och sätta en spärr på 1 kr...
Esen skrev:
Varför kommer man till denna sida när man klickar på länken?
http://youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
För att du har blivit RickRoll'D...
Pool's closed.
Quid skrev:
För att du har blivit RickRoll'D...
Okey, jag fattar, Vi ska börja fylla forumet med massa frågor och skicka med en länk som leder någon annanstans...
Då börjar jag förstå, Kanske lika bra att lägga ner forumet när vi endå håller på...
Esen skrev:
Okey, jag fattar, Vi ska börja fylla forumet med massa frågor och skicka med en länk som leder någon annanstans...
Då börjar jag förstå, Kanske lika bra att lägga ner forumet när vi endå håller på...
Humor är inte din starka sida va? Eller RickRoll'D kanske inte har kommit till Djurgårdens hejarklack ännu?
Esen skrev:
Nej, men vi kan gott lägga ner cafét om det är så där du tycker.
Varför dansar han med en sån snygg brud ?
Med så upphissade byxor måste han ju gilla killar...*asg*
Quid skrev:
Humor är inte din starka sida va? Eller RickRoll'D kanske inte har kommit till Djurgårdens hejarklack ännu?
Kom du på det alldeles själv, mycket påhittigt, väntar med spänning på vad nästa grej du ska hitta på...
Det är alltid någon som inte förstår memes, om de är för dumma eller bara arroganta är svårt att veta.
I det här fallet är det kke så att någon har lagt för mycket tid på att komma på sätt att trakasera motståndarlaget istället för att träna sitt konstruktiva tänkande.
Stor humor! :e
Esen skrev:
Kom du på det alldeles själv, mycket påhittigt, väntar med spänning på vad nästa grej du ska hitta på...
och jag väntar med spänning på nästa patetiskta påhopp du ska göra emot AIK...
Esen skrev:
Du kan ju lämna wF om du vill, för vi andra vill nog inte lägga ner pga. att folk har humor, det kan inte vara lätt när man föredrar bittra anti-aiktrådar...
Hörde jag en skål!!
Att du gjorde! :birp
iom att det är fredag idag så är sidan superseriös... :birp