webForumDet fria alternativet

Är denna sida seriös?

Konsumentråd

15 svar · 962 visningar · startad av nitro2k01

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg
Frågan#1

Jag hittade denna sida, och de verkar ha allt jag nånsin kan vilja tanka. Men de rackarna vill ha mitt kreditkortsnummer. Är detta en seriös sida, tro? Någon som har prövat sidan?

http://www.free-software-4-all.biz/

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Varför kommer man till denna sida när man klickar på länken?
http://youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

Sen kan du ju alltid använda ett E-kort istället för ditt rikitga kontonummmer och sätta en spärr på 1 kr...

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Esen skrev:

Varför kommer man till denna sida när man klickar på länken?
http://youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

För att du har blivit RickRoll'D...

Medlem sedan juni 20001 251 inlägg

Pool's closed.

Quid skrev:

För att du har blivit RickRoll'D...

Okey, jag fattar, Vi ska börja fylla forumet med massa frågor och skicka med en länk som leder någon annanstans...

Då börjar jag förstå, Kanske lika bra att lägga ner forumet när vi endå håller på...

Esen skrev:

Okey, jag fattar, Vi ska börja fylla forumet med massa frågor och skicka med en länk som leder någon annanstans...

Då börjar jag förstå, Kanske lika bra att lägga ner forumet när vi endå håller på...

Humor är inte din starka sida va? Eller RickRoll'D kanske inte har kommit till Djurgårdens hejarklack ännu?

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Esen skrev:

Nej, men vi kan gott lägga ner cafét om det är så där du tycker.

Medlem sedan dec. 20041 043 inlägg

Varför dansar han med en sån snygg brud ?
Med så upphissade byxor måste han ju gilla killar...*asg*

Quid skrev:

Humor är inte din starka sida va? Eller RickRoll'D kanske inte har kommit till Djurgårdens hejarklack ännu?

Kom du på det alldeles själv, mycket påhittigt, väntar med spänning på vad nästa grej du ska hitta på...

Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Det är alltid någon som inte förstår memes, om de är för dumma eller bara arroganta är svårt att veta.
I det här fallet är det kke så att någon har lagt för mycket tid på att komma på sätt att trakasera motståndarlaget istället för att träna sitt konstruktiva tänkande.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Stor humor! :e

Esen skrev:

Kom du på det alldeles själv, mycket påhittigt, väntar med spänning på vad nästa grej du ska hitta på...

och jag väntar med spänning på nästa patetiskta påhopp du ska göra emot AIK...

Esen skrev:

Du kan ju lämna wF om du vill, för vi andra vill nog inte lägga ner pga. att folk har humor, det kan inte vara lätt när man föredrar bittra anti-aiktrådar...

Medlem sedan maj 20033 218 inlägg

Hörde jag en skål!!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Att du gjorde! :birp

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

iom att det är fredag idag så är sidan superseriös... :birp

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)