MSN stänger = PANIK!!!!
25 svar · 1 310 visningar · startad av Bire · sida 2 av 2
Frågan, av Bire
Hur fan kan det finnas en enda dum jävla idiot på denna planet som först o främst klarar av att komma ut på nätet & sen går på detta? hey it is Andy and John the directors of MSN, sorry for the interruption but msn is closing down. This is because too many inconsiderate people are taking up all the names (eg making up lots of different accounts for (just one person), we only have 578 names left
Läs frågan i sin helhet →Web-Tor skrev:
Min dotter fråga mig häromdagen om detta var sant eftersom hon fått detta från en klasskompis. Skönt att hon har lite kritiskt tänkande i alla fall. ;)
Samma hände med min dotter. Och klasskamraterna är fortfarande övertygade om att det är sant. :e
Jag genomförde en verbal avhyvling av två kollegor förra veckan då de skickat något liknande vidare till mig. Det var dock inte det värsta, utan det var att de faktiskt trodde på innehållet.
Det ska väl tilläggas att en av dessa surfar på ett egendomligt sätt. Istället för att knappa in en domän i adressfältet så går personen till Google och söker på domänen där, varpå denne klickar sig vidare till rätt sida. :birp
Dryden skrev:
Det ska väl tilläggas att en av dessa surfar på ett egendomligt sätt. Istället för att knappa in en domän i adressfältet så går personen till Google och söker på domänen där, varpå denne klickar sig vidare till rätt sida. :birp
Det där är ett ganska vanligt tillvägagångssätt har jag märkt.
Mjo. Det vanligaste sökordet på altavista är ju google, så... :e
Jag brukar också göra så. På så sätt slipper man ofta stavfel då google rättar åt den. Jag brukar inte ha med TLD dock.