Hur fan kan det finnas en enda dum jävla idiot på denna planet som först o främst klarar av att komma ut på nätet & sen går på detta?
hey it is Andy and John the directors of MSN, sorry for the interruption but msn is closing down. This is because too many inconsiderate people are taking up all the names (eg making up lots of different accounts for (just one person), we only have 578 names left.
If you would like to close your account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON!. If you would like to keep your account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERY ONE ON YOU CONTACT LIST. this is no joke, we will be shotting down the servers.
Send it on, Thanks
WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SENDTHIS TO EVERY ONE ON YOUR CONTACT LIST. NOW WHEN YOU KNOW WHAT TO DO, PLEASE DO NOT FORWARD THIS OR REPLAY. COPY THE WHOLE E-MAIL.
GO BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANK YOU FOR YOUR ATTENTION
Det är för mig helt obegripligt!
Skjuts det för lite eller tillverkas det för lite kondomer?
Min dotter fråga mig häromdagen om detta var sant eftersom hon fått detta från en klasskompis. Skönt att hon har lite kritiskt tänkande i alla fall. ;)
jag fick faktiskt det igår och för 2 år sedan också. jag tror att e post kedjan har pågot längre före det och jag sket i det nu och jag sket i det sist och inte ett skit har hänt
Så genom skippa att skicka detta vidare kommer jag börja få betalt tio pund i månaden? Woohooo! Frågan är bara vad jag ska användas till.
Blev ju nästan lockande att inte skicka vidare :e
Så genom skippa att skicka detta vidare kommer jag börja få betalt tio pund i månaden? Woohooo! Frågan är bara vad jag ska användas till.
Blev ju nästan lockande att inte skicka vidare :e
Nej nej nej, det står att det kommer kosta £10.00 att använda dig i en månad. Vad för tjänster är det du utför? ;)
Bire: Det skjuts på tok för lite, ska vi börja skjuta av lite?
Jag tycker det mest intressanta är att Microsoft tydligen ska ha valt pund som valuta när de ska ta betalt av sina användare. Sist jag kollade var MSN ett amerikanskt företag. Dessutom borde det ju inte vara nåt större problem att ta betalt i lokal valuta.